18110
۲۵ خرداد ۱۳۹۶

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبر کودک آزاری یک بیمار اوتیسم

به اطلاع می‌رساند این افراد نه تنها از دانشگاه بلکه بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان بهزیستی نیز هیچ‌گونه مجوزی نداشته و فعالیت آنها غیر قانونی بوده است.

به گزارش کودک پرس، در پی انتشار اخباری در خصوص شکایت چند خانواده دارای کودک مبتلا به اوتیسم در زمینه آزار و اذیت جسمی کودکانشان از چند فرد حقیقی و ادعای آن افراد مبنی بر داشتن مجوز تاسیس مرکز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به اطلاع می‌رساند این افراد نه تنها از دانشگاه بلکه بر اساس بررسی‌های انجام شده از سوی سازمان بهزیستی نیز هیچ‌گونه مجوزی نداشته و فعالیت آنها غیر قانونی بوده است.

همچنین با توجه به ادعای «متشاکیان عنه» مبنی بر دارا بودن مجوز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این دانشگاه پیگیری‌های لازم را از طریق مراجع قضایی به منظور برخورد جدی با متخلفین به انجام می‌رساند.

بر اساس این گزارش، همه مراکز و موسسات ارائه کننده خدمات درمانی موظف به نصب مجوزهای مربوطه در معرض دید عموم هستند و شهروندان عزیز باید در زمان مراجعه به مراکز و موسسات درمانی به این موضوع دقت کافی داشته باشند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده دریافت هرگونه شکایت احتمالی از سوی شهروندان محترم در خصوص تخلفات مراکز درمانی یا مداخله‌گران در این امور است.

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره 38761637 واحد رسیدگی به شکایات معاونت درمان  تماس بگیرند.

منبع : فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار