18017
۲۴ خرداد ۱۳۹۶
مصطفی رحماندوست خبر داد؛

انتشار 15 جلد کتاب قصه سبک زندگی برای کودکان

مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان از انتشار یک مجموعه ١٥جلدی خبر داد که شامل قصه هایی برای سبک زندگی کودکان در سال اول دبستان است.

به گزارش کودک پرس، مصطفی رحماندوست نویسنده برتر کشور درباره اپلیکیشنی که در آن، داستان های شهید مطهری با بازنویسی او در حال ارائه است، گفت: حدود چهار سال پیش پیشنهاد کارهایی را برای کودکان دادم و امسال دو تن از همکاران، نمونه ای از این مدل را ساختند و در نمایشگاه ارائه دادند.

وی گفت: یک کتاب هفت جلدی به تازگی منتشر کرده ام که کودکان می توانند در مهد کودک یا منزل نمایشنامه هایی را اجرا کنند.
رحماندوست همچین گفت: چنین برنامه ریزی که بتواند بازی های رایانه ای را به همراه خود داشته باشد بسیار کار سختی است.
وی برای بهتر شدن نمایشگاه در سال های آینده گفت: من معتقد به گستردگی نمایشگاه نیستم. چون فقط بخشی از کودکان شهر های ایران می توانند از آن استفاده کنند و به نظرم باید به این قضیه بیشتر پرداخته شود.
این نویسنده کودک و نوجوان به پرداختن بیشتر فضای مجازی به کودکان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: پرداختن بیشتر به فضای مجازی مانند اپلیکیشن های موجود در نمایشگاه می تواند بسیار موثر باشد تا تمامی کودکان ایران بتوانند از مفاهیم قرآنی بهره ببرند.

** اپلیکیشن «شهر قصه»
مراسم رونمایی از اپلیکیشن قرآنی شهر قصه ساعت 22 امشب با حضور برخی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور در سالن همایش های بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شود.
در این همایش محمدرضا عارف، مهدی شیخ، فاطمه ذوالقدر، اصغر مسعودی، طیبه سیاوشی و پروانه سلحشوری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدعلی ابطحی رئیس مؤسسه گفتگوی ادیان و محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور دارند.
حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرتضی طلایی و ابراهیم امینی از اعضای دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر تهران، علی نوذرپور رییس جامعه مهندسان شهرساز، مصطفی رحمان دوست شاعر و نویسنده کودک و نوجوان و مریم نشیبا گوینده قدیمی رادیو نیز در این مراسم حضور دارند.
این اپلیکیشن حاوی مطالبی از کتاب « داستان راستان» شهید مطهری با اجرای مریم نشیبا و بازنویسی مصطفی رحمان دوست است که فضایی تعاملی را برای افزایش سطح مشارکت کودکان در آموزش و یادگیری ایجاد کرده.
این محصول با حمایت و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شرکت «بوگن دیزاین» ( نمای نوین) به عنوان تنها مجموعه دانش بنیان شرکت کننده در بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم عرضه شده است.
بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» از هشتم خردادماه آغاز به کار کرده و تا ٢٦ خرداد از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان است.

منبع : ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار