17833
۲۰ خرداد ۱۳۹۶

عصبانیت مریم سعادت از جشنواره فیلم کودک

مریم سعادت بازیگر سریال پنچری با ابراز ناخرسندی از نوع برگزاری جشنواره کودک و نوجوان از اینکه فیلمهای این جشنواره اکران نمی‌شوند انتقاد کرد.

به گزارش کودک پرس، مریم سعادت که این روزها جلوی دوربین برزو نیک نژاد نقش یک مادر را در سریال پنچری بازی می‌کند، با بیان اینکه نقشش در این مجموعه تلویزیونی متفاوت است گفت: دوست دارم همه این نقش را ببینند چون متفاوت است. مادران در جزئیات با هم فرق دارند، هر مادری یک خصوصیاتی دارد که از دیگری متفاوت است. نقش مادری که من در این سریال بازی می‌کنم ادبیات خاصی دارد که هیچ وقت قبلاً کار نکرده بودم.

این بازیگر سینما، تئاتر و  تلویزیون که سابقه طولانی در کار کودک دارد با ابراز ناخرسندی از نوع برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: من در این چند ساله فیلم نداشتم و کلاً از جشنواره فیلم عصبی هستم. چرا هیچ وقت فیلم‌­های این جشنواره اکران نمی­‌شود؟ آدم ناراحت می‌شود، به آدم برمی‌­خورد که در سطح بین ­المللی این همه خرج می‌شود ولی در یک‌سال یک فیلم، یک اکران ندارید. خب این کار را نکنید تعطیل کنید بروید یک کار دیگری بکنید! مثلاً سمینار برگزار کنید. وقتی نامش را می­‌گذارید جشنواره، یعنی باید یک ابعاد و یک بُردی داشته باشد. وقتی آن جنبه را ندارد چه فایده‌ای دارد؟ برای همین جشنواره فیلم را دوست ندارم.

سعادت که مدرس بازیگری عروسکی است راجع به فعالیت‌های نمایشی خود گفت: « تا به حال سه دوره از جشنواره عروسکی داور بوده‌ام، قبل از آن یعنی برای جشنواره 4 دوره پیش یک نمایش به نام «کنسرت حشرات» کار کردم که هنوز  هم اجرا می‌­شود و تا به امروز بیشتر از هزار اجرا داشته است چرا که مخاطبان همواره از تماشاشیش استقبال کرده‌اند. یادم می‌آید در شب‌های جشنواره عروسکی که روی حوض تئاتر شهر این نمایش را اجرا کردم، شبی 2 هزار تماشاچی داشتم و «کنسرت حشرات» کار منتخب آن سال شد. برای همین به من اجرای تئاتر اصلی تئاتر شهر را دادند یعنی جایزه من بود و خیلی هم در سالن اصلی اجرای تئاتر شهر خوب فروختم.

من «کنسرت حشرات»را درخیلی از  شهرستا­ن‌­ها اجرا کردیم. در آن زمان افرادی مثل محمد بهرانی و بهادر مالکی از کسانی بودند که این نمایش را با آنها شروع کردم ولی امروز به خاطر مشغله کاری زیاد آنها  گروه یک نسل جوانتر شده ولی همچنان صدای آنها است که به صورت پِلی ­بَک روی نمایش سوار است.

این بازیگر سینما با اشاره به اینکه برای امسال هنوز حضورش در هیچ فیلم سینمایی قطعی نشده است گفت: من با اینکه سینما را دوست دارم ولی کارهای سینمایی را کم انجام می‌­دهم چون نقش‌هایی که من پیشنهاد می­‌شود خیلی شبیه هم شده است. مثلاً نقش یک مادر که هر کس دیگری نیز می­‌تواند بازیش کند. ولی من دوست دارم نقشی که به من می‌­دهند نقشی باشد که من را برای آن انتخاب کنند. اگر این‌چنین باشد و شرایط من هم سازگار باشد و با آنها به توافق برسم حتماً کار می‌کنم.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار