175325
۲۰ شهریور ۱۳۹۷
جهان آرای خبر داد:

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح شهید بهنام محمدی و تحت پوشش قرار دادن ۲۰ هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

به گزارش کودک پرس ، نادر جهان آرای، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جلسه طرح شهید بهنام محمدی که با حضور فرمانده سپاه قدس برگزار شد، اظهار کرد: این طرح نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است و هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید دانش‌آموزان عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی و آگاه و کارآمد و توانمند باشند و برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که در نهایت این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش امید افزایی را یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش دانست و بر ضرورت بهره مندی از فیوضات ماه محرم و در آمادگی جهت تحقق مهر ماندگار تأکید کرد.

 

جهان آرای یادآور شد: طرح شهید بهنام محمدی با رویکردهای علمی، پژوهشی و ورزشی برای اولین بار از مهر ۹۷ در سراسر کشور آغاز می‌شود و ۲۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر مقطع اول متوسطه استان گیلان زیر پوشش آن قرار می‌گیرند.

در ادامه سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج، افزود: اصلی‌ترین رسالت ما این است که دانش‌آموزان به جوانانی مومن و انقلابی تبدیل شوند که به قول مقام معظم رهبری اگر چنین شود ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی، تصریح کرد: این طرح از امسال در سراسر کشور اجرا خواهد شد و در گیلان نیز از مهر ۹۷ در ۸۷ مدرسه و ۶۴ مسجد اجرا می‌شود و جامعه هدف این طرح در حال حاضر، دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه است.

 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره دانش‌آموزان، عنوان کرد: چیزی که در دانش‌آموزان باید به وجود آوریم این است که هویت مستقل دینی و ملی داشته باشند و در این زمینه آموزش و پرورش نیازمند همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار