175316
۲۰ شهریور ۱۳۹۷

تجلیل از برترین‌های جشنواره کشوری نوجوان سالم

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از ۷ دانش آموز و ۳ فرهنگی خوزستانی برگزیده جشنواره نوجوان سالم تجلیل شد.

به گزارش کودک پرس ، محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: جشنواره نوجوان سالم این جشنواره با اهدافی از جمله گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت از خود در برابر آسیب های اجتماعی برگزار که در بخش دانش آموزی در قالب ۷ رشته برگزار شد که سید محمدسینا آل محمد از ناحیه ۴ اهواز در رشته پویا نمایی و اسما خدمتگزار از ناحیه ۲ اهواز در رشته ایده پردازی موفق به کسب رتبه اول شدند.

وی افزود: محمد کوچک در رشته ایده پردازی از ناحیه 3 اهواز و علی مینایی در رشته عکاسی از ناحیه 1 اهواز به ترتیب موفق کسب رتبه دوم و سوم شدند.

 

تقی زاده عنوان کرد: علی صیفوری از ناحیه ۲ اهواز در رشته پوستر ، محمد مهدی ایکدر از ناحیه ۴ اهواز در رشته طراحی توانستند رتبه سوم این مسابقات را کسب کنند. همچنین غزل ارجمند راد از دزفول موفق به کسب رتبه سوم در رشته پویا نمایی شد.

 

وی گفت: در بخش همکاران فرهنگی مژگان جابری هفشجانی از ماهشهر و فرزانه قزلباش از حوزه ستادی اداره کل موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند و مریم عطایی از ماهشهر نیز توانست رتبه سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار