175197
۲۰ شهریور ۱۳۹۷

همیاران محرم البرز فعال شدند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد که ۷ هزار و ۴۵۵ نوجوان و جوان در قالب همیاران محرم در این استان ساماندهی و فعال شدند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ علی کشوری افزود: با توجه به شروع ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله حسین (علیه‌السلام)، 7 هزار و 455 همیار محرم در 2 هزار و 485 هیات مذهبی با پلیس همکاری دارند.

وی بیان داشت: پلیس همیار محرم در هیات های مذهبی مسئولیت نظم بخشی در معابر و مکان های عزاداری را برعهده دارد.
وی افزود: هماهنگی و تعامل با کلانتری های محل برای جلوگیری از ترافیک در معابر در زمان حرکت دسته های عزاداری، هماهنگی در استقرار ایستگاه های صلواتی، ارتباط مستمر با پلیس و اعلام موارد تخلف از دیگر وظایف پلیس همیار محرم در هیات های مذهبی است.

وی گفت: هیات های عزاداری هنگام حرکت درمعابر برای پیشگیری از بروز راهبندان از یک بخش ازخیابان تردد تا مسیر برای عبور و مرور وسایل نقلیه باز باشد.
وی خاطرنشان کرد: نظم بخشی ایستگاه های صلواتی یکی ازمهمتریت برنامه های امسال بود که باید از برپایی ایستگاه های صلواتی توسط در معابر و میادین پرتردد خودداری تا از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: مسئولان هیات های عزاداری استان موظفند هرگونه حرکت منجر به بی نظمی را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.

اکنون در استان البرز بیش از 3 هزار هیات مذهبی دارای مجوز فعال هستند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار