175050
۱۸ شهریور ۱۳۹۷

شهادت دو نوجوان فلسطینی بر اثر شلیک نظامیان صهیونیستی

حداقل دو نوجوان فلسطینی در مرز نوار غزه بر اثر شلیک نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش کودک پرس ، حداقل دو نوجوان فلسطینی در مجاورت مرزهای حائل نوار غزه بر اثر شلیک ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

گفته شده این دو نوجوان در جریان اعتراضات هفتگی فلسطینیان موسوم به “تظاهرات بازگشت” جان خود را از دست داده‌اند که از فروردین ماه امسال بصورت متوالی جمعه هر هفته از سوی فلسطینیان بویژه در نوار غزه برگزار می‌شود.

براساس منابع خبری یکی از شهدای فلسطینی روز گذشته، نوجوان ۱۶ ساله‌ و دیگری نوجوان ۱۷ ساله‌ای بوده است که به همراه والدین‌شان در مجاورت سیم خاردارهای مرزی نوار غزه تظاهرات هفتگی را برای تاکید بر حق بازگشت فلسطینیان به خانه‌های خود برگزار کرده بودند.

در عین حال وزارت بهداشت نوار غزه نیز اعلام کرده علاوه بر شهادت دو نوجوان فلسطینی، حداقل ۴۰۰ نفر دیگر در جریان تظاهرات بازگشت روز گذشته زخمی شده‌اند.

منابع صهیونیستی آمار شرکت کنندگان در تظاهرات هفتگی بازگشت به سرزمین را در جمعه اخیر هفت هزار نفر عنوان می‌کنند، اما منابع داخلی در نوار غزه این آمار را بسیار بیشتر از منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

تظاهرات روز جمعه فلسطینان نخستین دور از این اعتراضات پس از اعلام قطع کمک‌های آمریکا به سازمان ملل در مورد فلسطین می‌باشد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار