موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174832
۱۷ شهریور ۱۳۹۷
اصفهان؛

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره سراسری فیلم قاصدک

برگزیدگان هشتمین جشنواره سراسری فیلم کودک برای کودک پس از پنج روز رقابت معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه ۱۱۰ اثر در بخش های فیلم کوتاه و مستند و ۴۴۴ اثر در بخش انیمیشن از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد گفت: پس از داوری آثار ، ۱۹ اثر در بخش فیلم کوتاه و مستند و ۱۶ اثر در بخش انیمیشن منتخب شدند و در نهایت شش اثر در بخش فیلم کوتاه و انیمیشن و دو اثر در بخش مستند به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

سودابه امینی افزود: در بخش فیلم کوتاه، ماه پیشونی اثر ساجده قاسمی از یزد رتبه نخست و باور اثر امیر رضا معلمی از خراسان رضوی و گنجشک های کوچه ما اثر ژیوار فرخ زاده از کردستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

وی گفت: دربخش انیمیشن گبه اثر طاها قدیریان از اصفهان، قطار زندگی اثر علی رفیعی از چهارمحال و بختیاری و پیر مرد اثر آرتین هنرمند از کرمانشاه نفرات اول تا سوم شدند.
امینی افزود: آثار چق چقو ساخته مینا حیدری از چهار محال و بختیاری و کیف مدرسه ساخته آرمان باقری از قم در بخش مستند مقام های اول و دوم را به دست آوردند.

دبیر هشتمین جشنواره سراسری فیلم کودک برای کودک گفت: علاقه مندان برای مشاهده اسامی برترین ها به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند.

نهمین دوره جشنواره سراسری فیلم کودک برای کودک اسفند در اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار