موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174737
۱۵ شهریور ۱۳۹۷
سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان؛

رضاداد: نوجوانان خیال‌های خود را با تصویر ثبت کنند

دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: نوجوانان می‌توانند خیال‌ها و اندیشه‌های خود را امروز با تصویر ثبت کنند، کاری که در دوره‌های قبل از سنین جوانی آغاز می‌شد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا رضاداد در حاشیه برگزاری اختتامیه دومین المپیاد فیلمسازان نوجوان با بیان اینکه جلوه گاه امید به منظور تقدیر سازمان ها از فیلم ها پایه ریزی شد، اظهار کرد: شش سازمان در این جشنواره اعلام آمادگی کردند تا از فیلم های سینمای ایران تقدیر کنند.

وی با بیان اینکه این المپیاد می تواند به رشد فیلمسازان نوجوان کمک کند، گفت: سن فیلم سازی با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در اختیار نوجوانان قرار گرفته از کودکی آغاز می شود.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان ادامه داد: نوجوانان در حال حاضر می توانند خیال ها و اندیشه های خود را با تصویر ثبت کنند اقدامی که در گذشته از سنین جوانی آغاز می شد، اما کنون با توجه به امکانات از سنین نوجوانی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه باید نوجوانان را به سمت این المپیاد هدایت کنیم، گفت: المپیاد فیلمسازان نوجوان می تواند آرام آرام وارد مدارس شود و بخشی از زندگی درسی و یا اوقات فراغت آن ها شده چراکه هدف از این المپیاد تبدیل کار تفننی به کار جدی است.

رضاداد افزود: این نوجوانان وقتی همزمان با جشنواره کودک وارد عرصه فیلمسازی می شوند علاوه بر دیدن هنرمندان و فیلم های دیگر، هنر خود را در معرض دید قرار می دهند و هنرمندان از میان آن ها استعداد یابی می کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار