موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
174714
۱۴ شهریور ۱۳۹۷
در آخرین روز از جشنواره کودک و نوجوانان؛

۴۸ فیلم در سه مجموعه سینمایی اصفهان اکران می‌شود

در آخرین روز از سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، شاهد برگزاری ۴۸ فیلم در سه مجموعه سینمایی هستیم.

به گزارش کودک پرس ، در آخرین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، شاهد برگزاری ۴۸ فیلم در سه مجموعه سینمایی هستیم.

امروز در سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی چهارباغ و مجموعه سینمایی سیتی سنتر در دو سانس فیلم‌های مختلف در بخش‌های سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، آثار داستانی ایران اکران خواهد شد.

اکران «چوب پنبه‌ای»، «جنگل تاریک تاریک» و «مرغ فضایی»

امروز در سالن نقش جهان پردیس سینمای چهارباغ در سانس‌ ۱۷ فیلم‌های «چوب پنبه‌ای» از لهستان، «هاروی و موزه سحرآمیز» از چک در بخش مسابقه بین‌المللی پویانمایی (کودک) اکران می‌شود و از ساعت ۱۹:۳۰ نیز فیلم‌های «جمعه گل»، «سیمین» در بخش مسابقه سینمای ایران (نوجوان) به روی پرده می‌رود.

همچنین این سالن در ساعت ۲۲ میزبان فیلم‌های «مارلون»، «دیدی و بودی» و «وای آمپول» در بخش مسابقه سینمای ایران (کودک) خواهد بود.

اکران فیلم‌ «خرد شدن» از ترکیه در بخش مسابقه بین‌الملل

سالن چهلستون پردیس سینمایی چهارباغ نیز در سانس‌های ۱۷:۳۰ دقیقه میزبان فیلم‌ «خرد شدن» از ترکیه و «راه مریم» در بخش مسابقه بین‌الملل (گروه کودک و نوجوان) و در ساعت ۲۰ نیز فیلم «خانه» از کرده جنوبی در بخش مسابقه بین‌الملل (نوجوان) پخش می‌شود.

همچنین از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در همین سالن و در بخش مسابقه بین‌الملل (کودک) فیلم‌ «بویه» از ایسلند و «شبی که شنا کردم» از فراسه و ژاپن پخش می‌شود.

سالن چهارسوقِ پردیس چهارباغ میزبان مسابقه سینمای ایران

سالن چهارسوقِ پردیس سینمایی چهارباغ هم در سانس ۱۸، ۲۰ و ۲۲:۳۰ میزبان مسابقه سینمای ایران و آثار داستانی ایران (کودک و نوجوان) است.

بر این اساس از ساعت ۱۸ فیلم‌های «بدو رستم» و «لالا کن» در بخش مسابقه سینمای ایران (نوجوان) و فیلم‌ «من و جمعه» نیز از ساعت ۲۰ در بخش مسابقه آثار داستانی ایران (کودک و نوجوان) اکران می‌شود.

از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه نیز در این سالن فیلم‌های «مثل بچه آدم» و «سوم شخص غایب» به روی پرده اکران می‌رود.

سیتی سنتر میزبان مسابقه بین‌الملل جشنواره کودک

همچنین در سالن یک تا پنج مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس‌های ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ میزبان مسابقه بین‌الملل به همراه دوبله هم‌زمان فارسی و انگلیسی است.

امروز همچنین از ساعت ۲۰ فیلم‌های «بین ما»، «باربر» و «تپلی» در سینما فلسطین اکران می شود و «استادیوم»، «منو ببین» و «دوچ» نیز فیلم‌هایی است که از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در این سینما بر روی پرده می‌رود.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار