174593
۱۴ شهریور ۱۳۹۷

استقبال کم مخاطبان قزوینی از فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان

فیلم‌های منتخب سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان در قزوین با اقبال مخاطبان مواجه نشده است.

به گزارش کودک پرس ، بصیری مدیر سینما مهتاب قزوین که آثار منتخب جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در آن به نمایش درآمده است گفت: پس از گذشت سه روز از نمایش فیلم‌های منتخب این جشنواره فقط ۱۵۰ بلیت فروخته شده است.

بصیری اضافه کرد: ده فیلم منتخب این جشنواره در دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۰ از دهم شهریور در سینما مهتاب با ظرفیت ۹۹ نفر اکران می‌شود.

وی تبلیغات کم و تعطیلی مدارس در کنار کم توجهی مخاطبان به فیلم‌های کودک و نوجوان را از مهمترین دلایل استقبال کم مردم بیان کرد.

ملاحسنی مدیر اجرایی این جشنواره هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛گفت: فیلم‌های وای آمپول، قهرمان کوچک، آهوی پیشونی سفید، لالا کن، سیمین، پرنسس طلسم شده، سوم شخص غائب، تپلی، ال کلاسیکو و دوچ همزمان با برگزاری جشنواره در اصفهان در قزوین هم اکران می‌شود.

 

وی اضافه کرد : این فیلم‌ها هم داستانی و هم انیمیشن است و نسبت به فیلم‌های جشنواره پارسال کیفیت بهتری دارند.

ملا حسنی افزود: برای ترغیب خانواده برای تماشای این فیلم‌ها، بلیت این جشنواره ۵ هزار تومان یعنی سه هزار تومان کمتراز روز‌های عادی به فروش می‌رسد.

 

 

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشتم تا ۱۴ شهریور در دوبخش ملی و بین المللی در شهر اصفهان برگزار می‌شود ونمایش آثار منتخب این جشنواره هم تا چهاردهم شهریور در قزوین ادامه دارد.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار