174590
۱۴ شهریور ۱۳۹۷

درخشش دانش‌آموز و دبیران آذربایجان غربی در هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از درخشش فرهنگیان و دانش‌آموز آذربایجان غربی در هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رضا داغستانی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورشآذربایجان غربی گفت: صبح امروز در هفتمین جشنواره کشوری نوجوان سالم به میزبانی استان فارس برگزار شد، «افسانه همتی» و «سارا قربانی» از همکاران فرهنگی شهرستان تکاب رتبه دوم کشور را کسب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی افزود: «ندا شاکرحق»، «نسرین اروج زاده»، «زیور مصلح»، «لیلا ریش سفید»، «عادله صادقی مقدم» و «سوسن صفائی» از همکاران فرهنگی شهرستان ارومیه نیز در رشته مستند تدریس رتبه سوم کشور را کسب کردند.

داغستانی یاد آورشد: در بخش دانش آموزی نیز، «پائیز امیر زاده» دانش اموز ارومیه‌ای در رشته ایده پردازی با کسب رتبه برتر کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر در دو بخش «خلاقیت‌های دانش آموزی»، «ابتکارات مدرسه‌ای» برگزار می‌شود.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان افزود: موضوع این جشنواره مشتمل بر شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پر خطر بر سه محور پیشگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد مخدر و خشونت است.

وی همچنین در تشریح دو بخش رقابتی این جشنواره گفت: در بخش خلاقیت‌های دانش آموزی، دانش‌آموزان آثار خود در زمینه پیشگیری از رفتار‌های پرخطر در قالب‌هایی، چون مقاله، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، نرم افزار و چندرسانه‌ای ارائه می‌کنند.

داغستانی ادامه داد: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای نیز همکاران فرهنگی، آثار خود را در قالب‌هایی، چون الگو‌ها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری پیشگیری ارائه می‌کنند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار