موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
173906
۱۱ شهریور ۱۳۹۷
سی‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک اصفهان؛

علیرضا محمودزاده: سینمای کودک و نوجوان نیازمند یک پردیس سینمایی جوان است

کارگردان فیلم “وای آمپول” گفت: سینمای کودک و نوجوان نیازمند یک پردیس سینمایی جوان است و ای کاش مسئولان به این نکته توجه داشته باشند که داشتن پردیس سینمایی بهتر از داشتن جشنواره فیلم کودک است.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا محمودزاده با اشاره به انتخاب درست اصفهان برای میزبانی جشنواره فیلم کودک اظهار داشت: اصفهان، پتانسیل خوبی برای برگزاری جشنواره دارد.

وی افزود: از دوازدهمین دوره جشنواره فیلم کودک تا کنون به جزء سال گذشته که درگیر فیلمبرداری بودم، در جشنواره شرکت کردم و اصفهان، قابلیت‌های خوبی داشته و امسال با وجود انتخاب سیتی‌سنتر به عنوان یکی از مراکز اکران فیلم‌ها، این قابلیت به نحو عالی رسیده است.

کارگردان فیلم “وای آمپول” با بیان اینکه سینمای کودک و نوجوان نیازمند یک پردیس سینمایی جوان است و ای کاش مسئولان به این نکته توجه داشته باشند که داشتن پردیس سینمایی بهتر از داشتن جشنواره فیلم کودک است، افزود:  جشنواره فعلی، سی و یکمین دوره جشنواره کودک است که علی‌رغم کاستی‌هایی که دارد باز هم به صورت حرفه‌ای برای بچه‌ها خوب برگزار شده و می‌توان گفت همین که برگزار شده است، خوب است.

وی مشکلات مالی را منشاء کاستی‌های فیلم‌ها عنوان کرد و گفت: وقتی پول و سرمایه کافی وجود نداشته باشد، از نویسندگان و کارگردانان مبتدی و ارزان قیمت استفاده می‌شود و در نتیجه فیلم‌های سطح پایینی ساخته می‌شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه تا کنون 5 فیلم بسیار خوب در سی و یکمین جشواره فیلم کودک دیده است، اظهار داشت: مجموعه‌ای از افراد که در یک فیلم کار می‌کنند، تاثیر مثبتی در بهتر جذب شدن مخاطب دارند.

 

این کارگردان افزود: آکادمی‌های آموزشی بازیگر کودک در ایران از استاندارد لازم برخوردار نیستند و تعداد کمی از بازیگران کودک از جمله محمدرضا شیرخانلو و پارسیا شکوری به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند.

 

گفتنی است سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از 8 تا 14 شهریور ماه در اصفهان در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار