173581
۱۰ شهریور ۱۳۹۷

قوه قضاییه از آثار منتخب جشنواره فیلم کودک حمایت می‌کند

دبیر جشنواره فیلم کودک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: این معاونت با رویکرد نهادینه کردن پیشگیری از سنین کودکی، برای نخستین بار با حضور در سی و یکمین جشنواره فیلم کودک اصفهان، از آثار منتخب آن حمایت می­‌کند.

به گزارش کودک پرس ، مهدی افتخاری روز سه شنبه با اعلام اینکه پیشگیری از سنین کودکی یکی از اولویت های برنامه های معاونت اجتماعی قوه قضاییه درسراسرکشور است، ادامه داد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از سال1394، آثار منتخب راه­یافته به جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی را شناسایی و معرفی کرده است.
وی افزود: امسال نیز این معاونت علاوه بر حضور در جشنواره فیلم فجر، برای نخستین بار با حضور در جشنواره فیلم کودک، با شناسایی آثاری که رویکرد پیشگیری را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به تصویرکشیده اند، قصد دارد از این تولیدات حمایت کند.

افتخاری اظهار داشت: ضرورت دارد برای دستیابی به جامعه ای عاری از جرایم و آسیب های اجتماعی از تولیدات هنری و سینمای برای آگاه سازی و پیشگیری استفاده کنیم.

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه بیش از 70 کشور در این جشنواره حضور دارند، گفت: مجید قناد، احمد جولایی، انسیه شاه حسینی، پروانه مرزبان، محمودرضا قنبری و محمد ایمانی فولادی، داورانی هستند که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برای داوری فیلم های سینمایی از منظر پیشگیری از وقوع جرم برگزیده است.
وی افزود: پس از داوری، به اثرات برتر با رویکرد پیشگیری، جوایزی اهدا می­شود و قدردانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مستقل از جشنواره فیلم کودک اصفهان انجام خواهد شد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 8 تا 14 شهریور 97 به میزبانی شهر اصفهان برگزار می شود. قرار است 8 فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل این جشنواره بایکدیگر رقابت کنند.

 

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار