1734
۲۸ مرداد ۱۳۹۵

5 نمایش از آذربایجان‌شرقی به جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران راه یافتند

شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران - مبارک از اول تا هفتم شهریور سال جاری به دبیری مرضیه برومند برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس    علی محرمی اظهار داشت: بنا بر اعلام دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر بین المللی تهران – مبارک، این نمایش ها پس از سه مرحله ارزیابی به این جشنواره راه یافته‌اند.

وی افزود: نمایش “نقل ضامن” به نویسندگی “مهدی صالحیار” و کارگردانی “نقی یحیایی”  از مرند در بخش فضای باز، نمایش “بالاجاتکم” به نویسندگی “مهدی صالحیار” و کارگردانی “نسرین فاتح” از تبریز در بخش فضای باز، نمایش “پرنسس سارا” به نویسندگی و کارگردانی “مهدی صالحیار” از تبریز در بخش فضای باز، نمایش “قصه گرگ گرسنه” به نویسندگی “محمدحسین ناصربخت” و کارگردانی “هادی افتخارزاده” از مراغه در بخش صحنه ای و نمایش “ویزویزی و قیرمیزی” به نویسندگی و کارگردانی “علی  برنون” از تبریز در بخش صحنه ای به این جشنواره راه یافته‌اند.

محرمی هنر تئاتر استان را دارای پیشینه‌ای غنی و قدرتمند دانست و گفت: هنرمندان عرصه تئاتر همواره پاسدار ارزش‌ها بوده و برای اعتلای هنر متعهد کوشیده‌اند.

 این جشنواره که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، دارای بخش‌های مختلف از جمله بخش صحنه‌ای، بین‌الملل، کودک و نوجوان و فضای باز است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار