172846
۰۴ شهریور ۱۳۹۷

ارائه خدمات مشاوره‌ای به دختران در آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)

رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) به دختران ۱۱ تا ۱۶ سال در زمینه مسائل اعتقادی خدمات مشاوره فردی ارائه می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) به دختران ۱۱ تا ۱۶ سال در زمینه مسائل اعتقادی به‌صورت فردی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.
اتاق مشاوره رواق نوجوان فعالیت خود را از حدود دو سال پیش آغاز کرده و خانم شاه‌جعفری از اساتید حوزه علمیه خواهران در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه به نوجوانان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند.

دختران نوجوان می‌توانند در روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۱۹ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۳ از خدمات مشاوره‌ای این آستان مقدس بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، خدمات مشاوره‌ای به‌صورت اختصاصی به دختران نوجوان ارائه‌ شده و در کنار رواق نوجوان، واحد مشاوره بانوان نیز در زمینه مسائل اعتقادی و تحصیلی به دختران نوجوان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کند و علاقه‌مندان برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای واحد مشاوره بانوان می‌توانند همه‌روزه در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ به واحد مشاوره بانوان جنب صحن صاحب‌الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار