172756
۰۴ شهریور ۱۳۹۷
در یزد؛

پیگیری مرگ دختر نوجوان یزدی در بیمارستان افشار+ فیلم

کميته درمان دانشگاه علوم پزشکی شهيد صدوقی يزد به منظور بررسی ماجرای فوت دختر نوجوان يزدی در بيمارستان افشار برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پس از تشکیل این نشست گفت بر اساس نتايج اين کميته فوت اين دختر نوجوان در اثر عارضه قلبي بوده و با مشاهده نتايج ميکروسکوپيک مي توان گفت اين بيماري حاد بوده يا نه .
دکتر نوري شادکام افزود همچنين در اين کميته روند تشخيص و درمان اين بيمار هم مورد بررسي قرار گرفت که آيا درست بوده يا نه که به نظر مي رسد براي اصلاح امور بايد اصلاحاتي در سيستممان انجام دهيم که ديگر شاهد اينگونه اتفاق ها نيفتيم .
وي افزود درخصوص قصور در کار و وجود مقصر يا مقصرين در روند درمان، دستگاه قضا بايد به اين نتيجه برسد و حتما نظر کميته درمان را مي خواهند که ما اعلام مي کنيم .

زهرا کریمی دختر 12 ساله یزدی چهارشنبه شب در پی دل درد شدید در اورژانس بیمارستان افشار یزد بستری شد اما پس از چند ساعت در کمال بهت و حیرت والدین ، دختر نوجوان جان سپرد.

والدین زهرا که امروز در اقدامی اعتراض آمیز به بیمارستان افشار مراجعه کرده بودند گفتند از روند درمان و رسیدگی به بیمار خود ناراضی هستند. پدر زهرا گفت دخترش هیچ گونه عارضه قبلی نداشته است و کادر درمانی اورژانس بیمارستان افشار برخورد مناسبی با آن ها نداشته اند .
مرگ این دختر نوجوان یزدی به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و احساسات عمومی را جریحه دار کرد.

استاندار یزدنیز پس از این ماجرا، در نامه ای به معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خود خواستار رسیدگی فوری به این حادثه در دستگاه های ذیربط و برخورد قانونی با متخلفان شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار