موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17249
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

فعالیت پارک کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب تهران

علی رضا زند وکیلی به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری پارک کتاب کودک و نوجوان گفت : پارک کتاب کودک با ایجاد علاقه مندی کودکان و نوجوانان به امر مطالعه محل مناسبی برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت ایشان می باشد.

به گزارش کودک پرس، پارک کتاب کودک و قصه گویی کودکان با ثبت نام رایگان کتابخانه ها ویژه کودکان و نوجوانان  با هدف ایجاد انگیزه و آشنایی این سنین با تاثیر مطالعه  از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در هشتمین دوره فرهنگ‌سرای کتاب در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب برپا شده است.
علی رضا زند وکیلی به عنوان یکی از اعضای شورای سیاست گذاری پارک کتاب کودک و نوجوان گفت : پارک کتاب کودک با ایجاد علاقه مندی کودکان و نوجوانان به امر مطالعه محل مناسبی برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت ایشان می باشد.
وی افزود: پارک کتاب کودک با بهره‌گیری از شیوه های نوین مطالعاتی و حضور خانواده ها در کنار کودکان همراه با بازی و قصه گویی این فرصت را برای بهره مندی از مطالعه و تاثیر آن را بیشتر فراهم می آورد.
رییس فرهنگسرای اشراق گفت : آشنایی کودکان و نوجوانان با کتابخانه و کتاب های ویژه کودک و نوجوان و نیز معرفی کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش کودک و نوجوان از دیگر اهداف پارک کتاب است.

علیرضا زند وکیلی از حضور نویسندگان در حوزه کودک و نوجوان از جمله استاد مصطفی رحماندوست خبر داد و افزود:در فضای پارک کتاب سعی شده تا پیوندی بین کودکان و نوجوانان و خانواده های ایشان با نویسندگان رقم بخورد و حضور اساتید این حوزه و بازدید آن‌‌ها و جمع آوری نظرات کارشناسی را برای هرچه بهتر برگزاری پارک کتاب در مناطق سازمان  به ثمر برسانیم.

از دیگر بخش های پارک کتاب کودک و نوجوان می توان به موزه حیات بخش ، قصه گویی ، خلاقیت کودک ، نمایش کودک و نوجوان ، مشاوره کودک و … اشاره کرد.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار از ۱۳ الی ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب ، فرهنگسرای کتاب ، غرفه پارک کتاب کودک و نوجوان میزبان علاقه مندان است.

منبع : تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار