172235
۳۰ مرداد ۱۳۹۷
دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان خبر داد؛

قیمت‌گذاری آثار هنری دانش‌آموزان از سال آینده

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور، از قیمت‌گذاری آثر هنری دانش‌آموزان برای فروش از سال آینده خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، زهرا مظفر دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور با اشاره به گالری آثار دانش‌آموزان که در فرهنگستان هنر به نمایش عموم گذاشته شده است، اظهار کرد: عموم بازدیدکنندگان از آثار هنری دانش‌آموزان، درخواست خرید این آثار را داشتند که این موضوع در دستور کار ما خواهد بود تا از سال آینده آثار دانش‌آموزان قیمت گذاری شده و در طول جشنواره برای فروش به عرصه نمایش گذاشته شود.

وی ضمن ارزیابی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری برای دانش آموزان دختر و پسر که امسال در تهران در حال برگزاری است گفت: این دوره از جشنواره پس از 10 سال با مرکزیت تهران در حال برگزاری است که هدف معرفی ظرفیت دانش آموزان به عموم جامعه و انعکاس خبری از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور را دنبال می‌کند.

مظفر ادامه داد: حضور مسؤولان در این جشنواره و بازدید از کارگاه‌ها، حضور داوران مجرب و متخصص که شاید در سال‌های گذشته به دلیل دوری راه و محدود بودن زمان نمی‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد، یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت این جشنواره بود.

وی به بازدید از مرکز انستیتو بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان حاضر در کلاس‌ها اذعان داشتند که کار به صورت حرفه‌ای و مهارتی در حال انجام است و ساخت بازی به صورت فنی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود تا به عنوان تولیدکنندگان بازی در آینده از ظرفیت این دانش‌آموزان استفاده شود و امسال ساخت بازی با شعار «دختر ایرانی، نقش آفرینی» و با حضور استادان متخصص صورت می‌گیرد.

 

دبیر سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور افزود: 906  دانش‌آموز پسر و 1010 دانش‌آموز دختر در این دوره از جشنواره شرکت کردند که کیفیت آثار و حضور کمی و کیفی دانش‌آموزان دختر بسیار پررنگ‌تر از دانش‌آموزان پسر بود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار