171062
۲۴ مرداد ۱۳۹۷

برگزاری دوره «ارتقاء مهارت تربیت کودک» در همدان

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان با بیان اینکه آموزش باید در سایه‌سار سیره اهل بیت(علیهم‌السلام) و در جهت سیر صعودی مکارم اخلاقی و تزکیه نفسانی صورت گیرد، عنوان کرد: دوره آموزشی«ارتقاء مهارت تربیت کودک» ویژه مربیان و والدین برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی، مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان اظهار کرد: کسب مهارت و آموزش در هر زمینه‌ای بر اساس اقتضا و نیاز فرد و جامعه امری لازم و ضروری است به ویژه آموزش در سایه سار روایات و سیره اهل بیت معصومین(علیهم‌السلام) و در جهت سیر صعودی مکارم اخلاقی و تزکیه نفسانی.

وی افزود: از آنجایی که غایت و نهایت خلقت، رسیدن به مقام قرب الهی است، این امر نیز بایداز ضروری ترین و جدی ترین مسائل و دغدغه انسانی باشد، والدین به عنوان اصلی ترین و اولین مرکز آموزشی فرزند نقش به سزایی در تعالی روحی و تربیتی فرزندان دارند که این نیازمند ظهور جدی والدین در جایگاه تربیت است.

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان ادامه داد: در همین راستا دوره آموزشی«ارتقاء مهارت تربیت کودک» ویژه مربیان و والدین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام صالحی گفت: تربیت کارآمد، سبک‌های مختلف فرزندپروری، تربیت همگام با رشد، علل مشکلات رفتاری ، شیوه‌های تغییر و اصلاح رفتار کودکان، بازی و تربیت،تقویت رابطه والد و کودک و تربیت جنسی از جمله موضوعات این دوره است.

وی افزود: این دوره با حضور اساتید برجسته و اعطای گواهینامه پایان دوره معتبر برگزار و علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۸۱۳۸۲۶۳۹۴۶ تماس حاصل نمایند و یا به دفتر موسسه واقع در میدان آرامگاه بوعلی،جنب دادگستری مراجعه کنند.

 

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه یادآور شد: آخرین مهلت ثبت نام نیز پنجشنبه ۲۵مرداد ماه است.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار