موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17064
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

معرفی نمایش بعدی گروه تئاتر مستقل برای کودک

مریم کاظمی کارگردان و سرپرست گروه تئاتر مستقل که تاکنون آثاری در زمینه تئاتر کودک و بزرگسال روی صحنه برده گفت: نمایشنامه‌ای به نام «ساعت هشت در کشتی» نوشته آلریچ هاب و ترجمه حسین فدائی حسین را برای اجرای آینده گروه تئاتر مستقل در زمینه کودک و نوجوان در نظر گرفته‌ایم و بدون اینکه بدانیم آن را کجا اجرا خواهیم کرد، مقدمات تهیه طرح‌ها و ساخت پیش‌نیازها را انجام داده‌ایم.

به گزارش کودک پرس، کاظمی که سبقه و کارنامه درخشانی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان دارد، در خصوص برنامه‌های آینده گروه تئاتر مستقل برای قشر کودک و نوجوان گفت: «گروه ما همیشه کارهای کودک و بزرگسال را بطور موازی در برنامه‌های آینده پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده است و نمایش‌های کودک و نوجوان جزو جدانشدنی کارهای گروه ما است و در بروشور هر یک از نمایش‌های ما اعلام می‌شود. انرژی، خلاقیت، نشاط و فانتزی به ما می‌بخشد که برای هر کاری با مخاطب بزرگسال هم حیاتی و مهم است.»
وی افزود: «نمایشنامه‌ای به نام «ساعت هشت در کشتی» نوشته آلریچ هاب و ترجمه حسین فدائی حسین را برای اجرای آینده گروه تئاتر مستقل در زمینه کودک و نوجوان در نظر گرفته‌ایم و بدون اینکه بدانیم آن را کجا اجرا خواهیم کرد، مقدمات تهیه طرح‌ها و ساخت پیش‌نیازها را انجام داده‌ایم. شروع هر کار جدیدی، تدارکات و سخت‌کوشی و انرژی خودش را می‌خواهد و امیدوارم پس از تهیه و اجرای نمایش «خسیس» بتوانیم در زمان و نوبت خودش کار کودک و نوجوان اجرا کنیم. ضمن اینکه در لابلای آن احتمال اجرای رپرتوار کارهای کودک و نوجوان گروه ما وجود دارد.»
گروه تئاتر مستقل سال 95 دو نمایش «شاهزاده خانم بد ترکیب» و «ماه پیشونی» را به کارگردانی مریم کاظمی برای مخاطبان کودک و نوجوان روی صحنه برد که با استقبال گسترده خانواده‌ها همراه بود.

منبع : آنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار