170499
۲۱ مرداد ۱۳۹۷
مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

فروش نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در بوفه مدارس

مشاور وزیر آموزش و پرورش از امکان فروش نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در بوفه مدارس از مهر ماه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، منصور مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری مجمع نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی که در حسینه هنر برگزار شد، اظهار کرد: در ادوار گذشته به اهمیت فرهنگ‌سازی از طریق معلمان، فرهنگیان و «دانش‌‌آموزان که از پیش‌دبستانی وارد آموزش و پرورش می‌شوند و ۱۲ سال در مدارس حضور دارند» غفلت شده است.

وی با طرح‌ پرسش‌هایی مبنی بر اینکه «آیا برای فرهنگ‌سازی فقط محتوای کتاب درسی کفایت می‌کند؟» و «آیا نهادها و سازمان‌ها به کمک آموزش و پرورش می‌آیند؟»، افزود: در دوران دفاع مقدس، جوانان کشورمان حضور جانانه‌ای داشتند و برای کشورمان سربلندی به ارمغان آورند اما دانش‌آموزان ما چقدر با شهدا، ایثارگران و جانبازان آشنا هستند؟

مجاوری با بیان اینکه آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی نقش بسیار برجسته‌ای دارد، گفت: آنقدر برای آموزش و پرورش مشکلات ساختند که دیگر نمی‌تواند به مسائل فرهنگ‌سازی توجه ویژه داشته باشد.

 

وی به اجرای پروژه ترویج، فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی تولیدات داخلی کشور در مدارس خبر داد و اظهار کرد: در این طرح، تولید کنندگان، دانش‌آموزان را با کالاهای خود آشنا می‌کنند.

مجاوری در خصوص نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی گفت: این نمایشگاه‌ها در ابتدا از ۲۲ مرداد ماه در سالن حجاب آغاز می‌شود و در نظر داریم در ۷۰۰ منطقه آموزش و پرورش، این نمایشگاه‌ها را برگزار کنیم که تا ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: در نظر داریم در بوفه مدارس، بخشی از نوشت‌افزار ایرانی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم که تا با قیمت مناسب، دانش‌آموزان نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی را تهیه کنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار