موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
16819
۲۱ فروردین ۱۳۹۶

با استفاده از ابزارهای هنری می‌توان کودکان را از دست شیاطین نجات داد

آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن اشاره به ضعف موجود در فعالیت‌های مربوط به حوزه کودک گفت: باید سراغ کودکان برویم. دارند کودکان ما را می‌برند. کودکان ما را برده‌اند و باید نجاتشان داد. شما با هنر می‌توانید کودکان را از دست شیاطین نجات دهید.

به گزارش کودک پرس، نماینده ولی فقیه در استان فارس به مساله کودکان و آینده‌سازان پرداخت و گفت: ما در گروه کودک فوق‌العاده ضعیفیم. در نخستین ماه‌های استقرارم همه مسئولان امر را جمع کرده و پیرامون کودکان به ویژه مهدکودک‌ها و مشکلاتشان سخن گفتم.برخی کارشناسان و هنرمندان قول مساعدت دادند اما مطالب در بروکراسی اداری گم شد.

وی افزود: ما باید برای مهدکودک‌ها کار اساسی انجام دهیم. هنرمند ما باید هنرمند کودک باشد،هنرمند ما باید با نحوه برخورد خاص، لباس و محیط خاص و شعر و نثر خاص  فضا را برای کار جدی فراهم کند.

آیت‌الله ایمانی گفت: باید سراغ کودکان برویم. دارند کودکان ما را می‌برند. کودکان ما را برده‌اند و باید نجاتشان داد.  شما با هنر می‌توانید کودکان را از دست شیاطین نجات دهید.

وی در پاسخ به چرایی عدم حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: خبرنگاران نوردیدگان و فرزندان ما هستند. بنده با هیچ خبرنگاری مشکلی ندارم و هیچ حرف و هیچ چیزی برای پوشیده داشتن از خبرنگاران ندارم و همیشه از آنان استقبال می‌کنم.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار