167448
۰۳ مرداد ۱۳۹۷

برگزیدگان بخش کودک شانزدهمین جشنواره امام رضا(علیه‌السلام) در کردستان معرفی شدند

آیین پایانی بخش کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (علیه‌السلام) با معرفی برترین‌های مرحله استانی در مجتمع فرهنگی و هنری کانون سنندج برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: جشنواره بین المللی امام رضا (علیه‌السلام) رویداد بزرگ فرهنگی و هنری است.

حجت الاسلام اصغر شایسته دستجردی داستان های کوتاه برای کودکان شرکت کننده در این مراسم تعریف کرد و افزود:  کودکان و نوجوانان پاک هستند و باید مواظب درون خود باشند و به گناه آلوده نشوند.

وی با بیان اینکه سیمای ظاهر هیچگاه نشان دهنده باطن انسان ها نیست، عنوان کرد: همه ما باید تلاش کنیم سیره ائمه اطهار را در وجودمان نهادیه کنیم و بزرگانی چون امام رضا را الگوی اخلاق و رفتار خود قرار دهیم.

در این مراسم از ژوانا زندی با اثر عجب ماه بلندی تو در بخش کاردستی از مرکز شماره یک سنندج،  دیانا رحیمی و الینا جوانمردی با اثر امام رضا (علیه‌السلام) در بخش کاردستی از مرکز شماره چهار سنندج تجلیل شد.

همچنین تینا کرمی با عنوان اثر کبوتر حرم در بخش کاردستی از مرکز شماره یک سنندج، آرشین حسینی و آرینا کریمی با عنوان اثر گنبد رضا (علیه‌السلام) در بخش کاردستی از مرکز شماره سه سنندج و آیدا فلاح و صدف باباخانی با عنوان اثر آلبوم حرم در گروه کتابسازی از مرکز شماره سه سنندج نیز تقدیر شدند.

هیئت داوران این بخش از جشنواره در کردستان همچنین از نادیا حمزه کرمی، مهناز صلاحی، نیشتمان بهره ور، دلارام مفاخری، و مریم مجاهد در بخش مربیان کانون تقدیر کرد.

لازم به ذکر است که دیگر برگزیدگان این جشنواره در شهرستان های تابعه استان معرفی و تقدیر شدند.

گفتنی است، در پایان این مراسم آثار منتخب در بخش خاطرات زیارت و نامه ای به امام به صورت مجموعه تدوین و با عنوان یک صحن کبوترانه شماره 2 رونمایی شد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار