موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
16741
۱۹ فروردین ۱۳۹۶

ساخت گهواره‌ای شبیه به خودرو توسط شرکت فورد

شرکت فورد که در عرصه خودروسازی فعالیت دارد، با تقليد از شرايط نور، صوت و احساس سفر با خودرو، به تازگي گهواره اي ساخته که خوابي آرام را براي نوزادان فراهم مي کند.

به گزارش کودک پرس،شرکت فورد با همکاري شرکاي خود با اين ايده گهواره اي ساخته که احساس، صوت و نور خودروي در حال سفر را تقليد مي کند تا نوزاد خوابي آرام داشته باشد. اين گهواره Max Motor Dreams cot نام گرفته است.

بدخوابي نوزادان پديده اي است که بسياري از والدين با آن دست و پنجه نرم مي کنند. جالب آنکه برخي از نوزادان که در گهواره گرم و راحت خود آرام نمي گيرند، به راحتي در خودرو و هنگام حرکت مي خوابند.

البته فورد نخستين شرکتي نيست که با اين ايده گهواره اي براي خواب راحت نوزادان ساخته است. پيش از اين Fisher Price ايده مشابهي را در محصول Cruisin Motion Soother به کار برده بود. اما سيستمي که فورد طراحي کرده ساختار کامل تري دارد و حتي يک اپليکيشن موبايل را نيز در بر مي گيرد.
به وسيله اپليکيشن مخصوص گهواره مي توان اطمينان حاصل کرد نوزاد به آرامي در گهواره خوابيده است. همچنين با کمک آن والدين صوت و حرکت خودروي خانواده را ثبت مي کنند.

سپس سيستم Max Motor Dreams cot با کمک اين اطلاعات حرکت و صوت مخصوصي براي نوزاد ايجاد مي کند. همچنين تشک اين گهواره به آرامي تکان مي خورد تا فرايند خودروسواري را تقليد کند. از سوي ديگر يک سيستم صوتي داخلي صداي موتور را شبيه سازي مي کند تا صداي پس زمينه نيز براي نوزاد تقليد شود.
از سوي ديگر نوري ملايم از چراغ هاي لبه گهواره منتشر مي شود تا نور چراغ هاي خياباني و چراغ خودروها را شبيه سازي کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار