167406
۰۳ مرداد ۱۳۹۷

نوجوان گیلانی در جشنواره نامه‌ای به امام رضا برگزیده شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: نوجوان عضو این کانون در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(علیه‌السلام) مقام دوم را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار ضیائی افزود: این جشنواره در سه بخش استانی، ملی، بین‌المللی و بخش ویژه با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری مازندران و بنیاد بین ‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) برگزار شد.

وی اظهار داشت: در بخش ملی این جشنواره که برای مخاطبان گروه‌ های سنی کودک و نوجوان( 7 تا 18 سال) و بزرگ‌سال ( 18 سال به بالا) برگزار شد؛ 82 هزار و 652 اثر به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ارسال ‌شد که پس از داوری مارال مقامی عضو کانون پرورش فکری استان گیلان، عنوان دوم بخش کودک و نوجوان این جشنواره را به خود اختصاص داد و زینب حسینی، عضو نوجوان کانون استان شایسته تقدیر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: ۱۱۷ اثر اعضای کارگاه ‌های ادبی کانون استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال ‌شده است.

سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (علیه‌السلام) 31 تیرماه گذشته با معرفی برگزیدگان و تقدیر از آثار برتر در ساری مرکز استان مازندران به کار خود پایان داد.

 

بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار