167134
۰۲ مرداد ۱۳۹۷
سرمربی تیم‌های ملی پایه:

وزنه‌برداران نوجوان المپیکی از جمعه استارت می‌زنند

سرمربی تیم‌های ملی پایه وزنه‌برداری گفت: تمرینات برای حضور در بازی‌های المپیک نوجوانان از ۵ مرداد ماه با چهار وزنه‌بردار در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حمید رشیدی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان وزنه برداری ایران درخصوص آغاز اردو برای حضور در المپیک نوجوانان اظهار داشت: اردوی ما برای حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۸نوجوانان بوینس آیرس آرژانتین از ۵ مرداد ماه با ۴ وزنه‌بردار (عباس فخر زارع، رضا اسدی، امیررضا عسگری دون، علیرضا یوسفی) در تهران آغاز می شود و علی امینی فرد مربی تیم ملی نوجوانان است که این تمرینات تا۲۰ مردادماه به طول خواهد انجامید.

وی ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری، مسابقات نوجوانان رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال کشور ۱۸ تا ۲۱ مردادماه قرار است در ۱۰ وزن و به میزبانی تهران برگزار می شود. این مسابقات کشوری حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان دارد و نفرات انتخابی به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ آمریکا اعزام می شوند.

رشیدی در خصوص اردوهای مرحله بعدی تیم ملی نوجوانان، اضافه کرد: دو اردوی سطح ارتفاع و سطح دریا برای ۴ ملی پوش برنامه ریزی کرده ایم و یکی دو شهر را برای برگزاری این اردوها زیر نظر داریم. تمرینات پایانی نیز اواخر شهریورماه تا ۱۴ مهرماه تا زمان اعزام به بازی های المپیک در تهران پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی پایه در خصوص مشخص شدن دو سهمیه وزنه برداری کشورمان برای حضور در المپیک نوجوانان، تاکید کرد: اواسط شهریور ماه رکوردگیری نهایی را از ۴ وزنه بردار خواهیم داشت و اسامی دو نفر اصلی برای حضور در بازی های المپیک نوجوانان را معرفی می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: از بهمن ماه سال گذشته با برگزاری اردوهای رده سنی نوجوانان و جوانان استعدادیابی گسترده و پیوسته ای را داشتیم. دغدغه اصلی ریاست فدراسیون استعدادیابی و پشتوانه سازی است تا نسل وزنه برداری منقطع نشود و این برنامه ریزی کماکان به صورت منظم ادامه پیدا کند.

رشیدی در پایان گفت: آخرین مدال وزنه برداری کشورمان در بازی های المپیک نوجوانان ۲۰۱۰ سنگاپور توسط علیرضا کاظمی نژاد بود که امیدوارم با دعای مردم بتوانیم این بار با دست پر از این بازیهای بازگردیم.

بازی های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان ۱۴تا ۲۱مهرماه سال جاری بوینس آیرس آرژانتین برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار