166424
۲۸ تیر ۱۳۹۷
در مسابقات والیبال دختران نوجوان به میزبانی زنجان؛

آذربایجان غربی قهرمان مسابقات والیبال دختران نوجوان شد/ فعالیت ۲ آکادمی والیبال در زنجان

رئیس هیأت والیبال استان زنجان گفت: در مسابقات والیبال دختران نوجوان به میزبانی زنجان؛ آذربایجان غربی قهرمان مسابقات والیبال دختران نوجوان شد.

به گزارش کودک پرس ، علی صمیمی اظهار کرد: در مسابقات والیبال دختران نوجوان به میزبانی زنجان؛ هشت تیم از نقاط مختلف کشور حضور داشتند.

رئیس هیأت والیبال استان زنجان سطح برگزاری مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این مسابقات تیم والیبال آذربایجان غربی در فینال مسابقات والیبال دختران نوجوان کشور با شکست تیم چهارمحال و بختیاری به مقام نخست دست یافت؛ چهارمحال بختیاری دوم؛ خوزستان سوم و قم چهارم شد.

*حضور تیم امید والیبال زنجان در لیگ دسته 2

وی با اشاره به اینکه فعالیت در رشته والیبال در استان زنجان از سطح خوبی برخوردار است؛ افزود: در حال حاضر دو تیم والیبال دختران زنجان در بخش امید در دسته 2 و یک تیم جوانان در دسته 3 فعالیت دارد.

صمیمی همچنین فعالیت والیبال آقایان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از نظر امکانات والیبال استان زنجان مطلوب است و دو آکادمی والیبال یکی برای آقایان و دیگری برای خانم‌ها فعال است.

رئیس هیأت والیبال استان زنجان همچنین از فعالیت یک سالن تشکیلات در استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این 20 کانون آموزش والیبال در استان فعال است که خود یک دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

 

وی تصریح کرد: از نظر محبوبیت و فعالیت به جرات می‌توان گفت که ورزش والیبال در جایگاه دوم در استان قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار