163853
۱۴ تیر ۱۳۹۷

کارگاه پیشگیری از ‌آسیب‌های اجتماعی در بیرجند برگزار شد

جمعی از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بیرجند با حضور در کارگاه آسیب‌های اجتماعی با تعاریف و راه‌های پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه امروز آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی در مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند با هدف آشنایی نوجوانان با انواع آسیب‌ها و خطراتی که آنان را در جامعه امروز و فضای مجازی تهدید می‌کند، برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با تعاریف آسیب‌های اجتماعی و اهمیت تقویت روابط خانوادگی به ویژه والدین و فرزندان با مهارت نه گفتن بیشتر آشنا شدند.

این کارگاه به مشاوره چهره به چهره نوجوانان با کارشناس آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافت و حاضران با طرح مشکلات اجتماعی و خانوادگی خود راهکارهای مناسب را برای مقابله با آن فرا گرفتند.

همچنین جمعی از اعضای نوجوان پسر مرکز فرهنگی هنری شماره 3 بیرجند با شرکت در کارگاه آموزشی«چگونه نه بگوییم» با یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی به منظور دور شدن از آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

این ویژه برنامه با کارگاه بحث آزاد و گفت‌وگو با موضوع مهارت «نه» گفتن يعني اعتماد به نفس، اراده و پافشاري بر حقوق خود، خطرات و کمین‌های اعتیاد و آسیب‌های آن بر جسم و روح انسان و بازی «جملات برعکس» همراه شد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار