163478
۱۲ تیر ۱۳۹۷

۷۵۰ مبلغ در طرح نشاط معنوی ویژه تابستان به سراسر‌ کشور اعزام می‌شوند

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: طرح نشاط معنوی در دستور کار است و از روز شنبه ۷۵۰ مبلغ دینی از قم به امام‌زاده‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند تا نوجوان انس بیشتری با فضای معنوی بقاع متبرک داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده در دیدار آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار داشت: ماه رمضان 1300 نفر از مبلغین از استان قم به بقاع متبرک سراسر کشور اعزام شدند و به تبلیغ دین پرداختند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال اعزام مبلغ بیش از سال گذشته بود، افزود: اقامه نماز جماعت و سخنرانی و برگزاری کلاس تفسیر در امام زاده‌ها از جمله برنامه‌های مبلغین در بقاع متبرک بود و همچنین برنامه جزءخوانی قرآن‌کریم و برنامه لیالی قدر با حضور پرشور مردم برگزار شد.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: تابستان نیز با توجه به اینکه اوقات فراغت دانش آموزان است فضایی باز می‌شود و فرصت مناسبی است تا نوجوانان و جوانان را به سمت بقاع متبرک بکشانیم و طرح نشاط معنوی را مورد توجه قرار دادیم.

شفیع زاده خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی در دستور کار است و از روز شنبه 750 مبلغ دینی از قم به امام زاده‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند تا نوجوان انس بیشتری با فضای معنوی بقاع متبرک داشته باشند.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار