144787
۱۵ اسفند ۱۳۹۶

برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲بقعه‌ و امامزاده تبریز در ایام نوروز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز از برگزاری طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه‌ و امامزاده شهرستان تبریز در ایام عید نوروز خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام رضا جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز، امروز، گفت: از ۲۸ اسفند ماه سال جاری طرح ملی آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در ۱۲ بقعه و امامزاده شاخص شهرستان تبریز برگزار می‌شود.

 

 

 

وی افزود: این طرح در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب های فرهنگی نزدیک به ۱۰ سال است که در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با بیان اینکه بیش از ۲۰ مسجد در شهرستان تبریز نیز در ایام عید نوروز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با حضور بیش از ۳۰ روحانی بومی و اعزامی از قم و با اجرای ویژه برنامه های متنوع فرهنگی به استقبال سال جدید خواهد رفت.

وی همچنین در ادامه افزود: برپایی غرفه کودک، خیمه معرفت، پرسش و پاسخ های شرعی و مشاوره خانواده از جمله برنامه های فرهنگی طرح آرامش بهاری است که در امامزاده های عون بن علی، دال و ذال، سیدجمال، طالقانی، قبر جناب حمال، سیدعبدالله سیلاب، میرموسی اسپران، شاه حسین ولی، قیس سردرود و چند امامزاده دیگر برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام رضا جعفری با بیان اینکه امامزاده سیدحمزه تبریز میزبان گردشگران در لحظه تحویل سال خواهد بود، ادامه داد: مراسم تحویل سال نو با حضور آیت الله آل هاشم در این امامزاده برگزار می شود.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار