163229
۱۱ تیر ۱۳۹۷
​مدیرکل بنیاد خراسان رضوی؛

ارتقا آگاهی فرزندان ایثارگر آنان را در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌کند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران که فرزندان نوجوان و جوان دارند می‌توانند با بهره‌مندی از کارگاه‌ها و همایش‌های آموزشی فرزندان خود را در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه کنند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام حسین معصومی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدا گفت: مهم ترین بخش اعظم تربیت فرزندان در خانواده است که مدارس و سایر آموزش ها در مرحله بعد قرار دارد، از این رو خانواده ها برای آموزش و تربیت فرزندن باید از دوران کودکی نسبت به تربیت فرزندان تمرکز کنند.

وی خاطر نشان ساخت: اگر فرزندان نسبت به آسیب های اجتماعی آگاهی و در مقابل آن آموزش های لازم را یاد داشته باشند می توانند از خود در برابر آسیب های پیش رو دفاع کنند.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در خصوص مرکز مشاوره شاهد گفت: مرکز مشاوره شاهد با برگزاری کارگاه ها و همایش های آموزشی آگاهی افراد را ارتقا می دهد، ایثارگرانی که فرزندان نوجوان دارند حتما با مشاوران این مرکز ارتباط مستمر داشته باشند.

وی در خصوص حساسیت سنی نوجوانان گفت: نوجوانان چون در آستانه سن بلوغ هستند، برنامه های آموزشی متناسب با شرایط سنی را می طلبد، از سویی فرزندان ایثارگران سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، که باید برای پایداری این نظام آمادگی لازم را کسب کنند.
حجت الاسلام معصومی با اشاره به اینکه 20 مشاور و متخصص در  مرکز مشاوره شاهد ، خدمات مشاوره به ایثارگران ارائه می دهند، تصریح کرد: در حال حاضر که شرایط مشاوره فردی  و گروهی برای ایثارگران مهیا است، فرزندان شهدا و ایثارگران قبل از انتخاب رشته، ازدواج و  طلاق حتما با مشاوران متخصص بنیاد مشورت کنند.

وی ادامه داد: ایثارگران تحت پوشش بیمه تکمیلی به صورت رایگان می توانند با حضور در این مرکز از مشاوره فردی مشاوران بهره مند شوند.

 

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار