161923
۰۴ تیر ۱۳۹۷

مهارت‌آموزی سرلوحه برنامه‌های کودک و نوجوان باشد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه در شورای فرهنگ عمومی کشور جایگاهی برای کانون در نظر گرفته نشده است گفت: نهضت مهارت‌آموزی باید سرلوحه برنامه‌های کودک و نوجوان قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار ضیائی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در سالن اجتماعات مصلی رشت اظهار کرد: کودکی مهمترین و حیات ترین دوران زندگی است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در کشور جزء پنج استان برتر محسوب می شود گفت: 31 مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چهار مرکز پستی در استان گیلان در حال فعالیت است.

ضیائی اذعان کرد: 17 مرکز تخصصی زبان در گیلان در بخش کودک و نوجوان در حال فعالیت است و تعلیم زبان فرانسه، روسی و عربی از دیگر زبان های است که مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان افزود: 50 هزار نفر کودک و نوجوان گیلان در بخش زبان تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه نهضت مهارت آموزی باید سرلوحه برنامه های کودک و نوجوان قرار گیرد افزود: از ظرفیت های ائمه جماعت برای حمایت و شناساندن حقوق کودک و نوجوانان بهره گرفته شود.

ضیائی تصریح کرد: در شورای فرهنگ عمومی کشور جایگاهی برای کانون در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های موجود و در اختیار قرار دادن آن برای عموم از مهمترین موارد و برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار