158885
۱۷ خرداد ۱۳۹۷

تقدیر از اولین حافظ قرآن کریم نوجوان شهرستان بم

امام جمعه شهرستان بم و مدیر جامعه القرآن الکریم همزمان با ماه مبارک رمضان از خانم توکلی به عنوان اولین حافظ قرآن کریم نوجوان شهرستان بم تقدیر کردند.

به گزارش کودک پرس ، اولین حافظ قرآن کریم نوجوان شهرستان بم، زهرا رستمی‌پور با اراده مصمم و والای خود توانست در روز میلاد امام حسن مجتبی( علیه السلام) به درجه والای حفظ کل قرآن نائل شود.
وی ساکن روستای پشترود بم و متولد سال ۱۳۸۲ می باشند، خانم رستمی پور تمام مقاطع تحصیلی تا پایه هشتم را با معدل ۲۰ در مدرسه ی دولتی نرگس سپری کرده است.
رستمی‌پور خانم ابتدا ۱۰ جزء اول قرآن را از کلاس چهارم تا هشتم با مربیگری سرکار خانم مشکات حفظ کرد و از تیر ماه ۹۶ تا ۱۰ خرداد ۹۷ (بمدت ۱۱ ماه) با مرخصی تحصیلی از مدرسه مابقی ۲۰ جزء را تحت اشراف مربی حافظ کل قرآن مریم رستمی‌پور در موسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت علیهم السلام شهرستان بم حفظ کرد.

به همین مناسبت امام جمعه شهرستان بم و مدیر جامعه القرآن الکریم شهرستان بم خانم توکلی از ایشان تقدیر کردند.
ضمنا شورا، دهیاری و خیرین روستای پشترود در شب میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) با قدر دانی از این نوجوان به ایشان هزینه سفر به عتبات عالیات تقدیم کردند.

مدیر مدرسه وی هم در جمع دوستان و اقوام از ایشان تقدیر کرد و خانواده رستمی‌پور به شکرانه این نعمت دوستان و اقوام را با ولیمه حذاق پذیرایی کردند .
وی در همین ابتدای کار در آزمون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشته ۲۰ جزء موفق به کسب امتیاز قبولی شد.

برنامه وی برای آینده ادامه تحصیل و تثبیت محفوظات و کسب مدارک عالی حفظ قرآن و طی کردن مدارج عالی علمی و قرآنی می‌باشد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار