157963
۰۹ خرداد ۱۳۹۷

۷۳ درصد از فضای مهدهای کودک استان فاقد استانداردهای لازم است

در کارگروه استانداردسازی و ارتقا کیفیت کالا و خدمات استان بر ایمنی آسانسورهای دستگاههای اجرایی و ایمنی فضای مهدکودک‌ها تاکید شد.

به گزارش کودک پرس ، مروی مقدم مدیر کل استاندارد استان گفت: طبق بازرسی شرکت های که از سوی سازمان ملی استاندارد، صلاحیت شان تایید شده است، 73 درصد از فضای مهدهای کودک استان استاندراد نیستند.
شیخانی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان هم استاندارد بودن مهد های کودک را اینگونه تائید میکند که، بر اساس سلامت کودکان در مهدهای کودک و نداشتن حادثه ای خاص، این قضیه رد می شود.
مروی مقدم مدیر کل استاندارد استان همچنین گفت: از 44 دستگاه اجرایی و مکان عمومی استان، 25 دستگاه و مکان از آسانسورهای ایمن برخوردارند که بایستی نسبت به ایمن سازی و رفع نواقص آسانسورها در سایر دستگاهها و مکانها توجه جدی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم بهره مندی جامعه از آسانسورهای ایمن را ضروری دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی باید بر اساس یک فرصت زمانی نسبت به رفع نواقص آسانسورها اقدام کنند و آسانسورهای نا ایمن را از چرخه استفاده مردم خارج کنند، تا اتفاق ناگواری پیش نیاید.

علوی مقدم همچنین از مسئولان خواست در خصوص بیمه مسئولیت اقدامات لازم را در مهدهای کودک انجام دهند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار