موقعیت فعلی شما : خانه/کودکان محروم
15702
۱۰ بهمن ۱۳۹۵

کمک به کودکان زابلی دچار سوتغذیه

مدیر کمیته امداد شهرستان زابل گفت: طی ۹ ماهه ی ابتدایی سال جاری و با توجه به شرایط ویژه و محرومیت موجود در شهرستان زابل، ۸۰۰ کودک دچار سوتغذیه از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند شده اند.

به گزارش کودک پرس، محمدمهدی میرلشکری ابراز داشت: در طی ۹ ماهه ی ابتدایی سال جاری تعداد هفت هزار و ۸۵۴ نفر از خدمات بیمه ای کمیته امداد بهره مند شده و به ۸۰۰ نفر کودک دچار سوء تغذیه هزینه های بیمه و خدمات درمانی و ارتقاء شاخص های بهداشتی به مبلغ سه میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: در طی مدت مذکور به ۴۱ خانواده نیازمند و مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه های مسکن و ساختمان و احداث، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن شهری و روستایی به مبلغ یک میلیارد ریال پرداخت شده است.

میرلشکری ادامه داد: یکی از بزرگترین و مهم ترین کارهای کمیته امداد امام خمینی ایجاد خوداشتغالی برای خانواده های نیازمند است که در این راستا وام خوداشتغالی و تسهیلات بانکی به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زابل تصریح کرد: در طی مدت مذکور ۱۸ مورد وام امدادی و ۲۳۵ مورد نیز وام بانکی به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال به خانواده های محروم و نیازمند شهرستان زابل پرداخت شده تا با ایجاد اشتغال پایدار زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی مهیا و شماری از نیازمندان نیز بی نیاز شوند.

وی با بیان اینکه، در طی ۹ ماهه ی ابتدایی سال جاری، کمیته امداد امام خمینی شهرستان زابل هزینه تحصیل یک هزار و ۹۶۶ دانش آموز و ۹۲۵ دانشجو را پرداخته است تصریح کرد: در طی مدت مذکور مبلغ دو میلیارد ریال به ۹۶۷ خانواده مددجو هزینه جهیزیه، درمان، حوادث و خودکفایی پرداخت شده است.

 

 

منبع:  شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار