155823
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

برپایی دوره «تربیت مربی قرآن کودک» در مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود

دوره تربیت مربی قرآن کودک در مؤسسه خورشید آل‌یاسین دورود در حال برپایی است.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی بوالحسنی باغجمالی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی خورشید آل یاسین دورود ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی کودک ویژه ضمن خدمت مربیان پیش‌‌بستانی زیر نظر آموزش و پرورش در حال برپایی است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۴ جلسه از این دوره گذشته است، عنوان کرد: ۱۰ جلسه این دوره باقی‌ مانده است که طبق روال پنج‌شنبه ‌و جمعه‌ها طی بازه زمانی هشت ساعته انجام می‌شود.

بوالحسنی باغجمالی بیان کرد: کل دوره ۳۰۰ ساعت است که ۲۲۰ ساعت آن حضوری و ۸۰ ساعت آن به صورت کارگاهی است که تا عید سعید فطر ادامه دارد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی خورشید آل یاسین دورود با اشاره به حضور بانوان در این دوره، تصریح کرد: دوره فوق با حضور ۱۷۰ نفر از مربیان پیش‌دبستانی شهرستان دورود از سوی بنیاد حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)،اداره آموزش و پرورش و سازمان دارالقرآن الکریم و اداره آموزش و پرورش شهرستان دورود و شبکه بهداشت دورود در حال برپایی است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۶۹۳۲۴۲۴ تماس بگیرند و یا به مؤسسه خورشید آل‌یاسین لرستان، در خیابان صفا، میدان سعدی، کوچه گلستان ۲۲ مراجعه کنند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار