155749
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان مطرح کرد:

والیبال بانوان رشته‌ای قهرمان پرور در لنجان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان گفت: والیبال بانوان یکی از رشته‌های قهرمان پرور در شهرستان لنجان به شمار می‌آید و امروز شاهد حضور نگار سلحشوری در تیم ملی نوجوان کشور هستیم.

به گزارش کودک پرس ، مرتضی سلیمی در نشست صمیمی با فرماندار شهرستان لنجان اظهار کرد: در شهرستان لنجان بیش از ۴۶ هیئت ورزشی مشغول به فعالیت هستند همچنین بیش از ۲۰ هزار نفر از ورزشکاران ما دارای بیمه ورزشی می باشند و اکثریت این افراد در رشته‌های مختلف ورزشی دارای مقام‌های جهانی و کشوری هستند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۴۵ نفر از شهرستان لنجان به تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی دعوت شدند که حدود ۳۰ درصد از آنها برای حضور در این تیم ها انتخاب گردیدند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان بابیان اینکه بالغ‌بر ۲۹ سالن سرپوشیده و چمن در اختیار ورزشکاران شهرستان لنجان قرار دارد، تصریح کرد: شهرستان لنجان از ظرفیت بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف ورزشی برخوردار است چراکه از نظر جمعیتی بیشترین زیرساخت ها در حوزه ورزش استان در این شهرستان وجود دارد و سومین شهرستان از نظر زیرساختی در استان اصفهان به شمار می آید.

 

 

وی شهرستان لنجان را ذخیره و بانک ورزش وزنه برداری کشور دانست و ادامه داد: ۶۰ درصد از وزنه برداران کشور از ورزشکاران شهرستان لنجان هستند وباید توجه داشت پتانسیل بسیاری خوبی در دیگر رشته های مختلف ورزشی همچون کشتی، وزنه برداری، والیبال بانوان و… در شهرستان لنجان وجود دارد و برهمین اساس در تلاش هستیم گام های مثبتی در حوزه تقویت زیرساخت های مورد نیز در شهرستان لنجان برداشته شود.

 

سلیمی اضافه کرد: والیبال بانوان یکی از رشته های قهرمان پرور در شهرستان لنجان به شمار می آید و امروز شاهد حضور نگار سلحشوری در تیم ملی نوجوان کشور هستیم که برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۷ سال آسیا که از ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز می‌شود انتخاب شده اند و بار دیگر نام شهرستان لنجان را به مطرح کردند.

وی عنوان کرد: امروز والیبال در بین مردم بخصوص جوانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که با توجه به انگیزه‌های موجود در شهرستان لنجان کشف استعدادهای والیبال و تحویل آن به جامعه ورزش استان در دستور کار هیئت والیبال این شهرستان قرار گرفته است و اگر امروز در حوزه ورزش بانوان شاهد اتفاقات خوب و میمونی هستیم به دلیل آن است که تلاش بسیاری را در این مسیر انجام داده اند و زیر نظر مربی خود خانم سیاهریزی به سختی تمرین کرده اند و از سوی دیگر امروز جوانان این شهرستان فقط به ورزش به عنوان یک تفنن و گذران اوقات فراغت نگاه نمی کنند.

 

 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: در شهرستان لنجان هر روز شاهد هستیم که جوانان و نوجوانان بسیاری بخصوص قشر بانوان به این رشته ورزشی روی می‌آورند که این خود نشان دهنده جایگاه رشته والیبال در بین جوانان و بانوان شهرستان است.

 

سلیمی تصریح کرد: امروز جوانان شهرستان ما با درخشش قهرمانان مختلف در میادین مختلف کاراکترهای متفاوتی چون احساس غرور و هویت ملی در آنها تقویت شده است و در تلاش هستند بتوانند پرچم میهن اسلامی را در عرصه های مختلف به اهتزاز درآورند.

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار