155091
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

نوجوان تیرانداز ایلامی: با آمادگی خوبی به جام جهانی می‌روم

نوجوان تیرانداز ایلامی که مدال برنز جام جهانی ۲۰۱۷ مونیخ را در کارنامه دارد، گفت: آمادگی بسیار خوبی دارم و برای کسب بهترین نتیجه که تصاحب مدال و ایستادن روی سکو است، تمام تلاشم را در جام جهانی آلمان خواهم کرد.

به گزارش کودک پرس ، آرمینا صادقیان نوجوان 16 ساله ایلامی در حاشیه اردوی متصل به اعزام تیم ملی تیراندازی کشورمان به جام جهانی 2018 مونیخ، به ایرنا افزود: از زمانی که گوران ماکسیموویچ هدایت تیم ملی تفنگ را به عهده گرفته است، اردوها با نظم و برنامه ریزی بهتری در حال برگزاری است و این مساله انگیزه تفنگداران را برای کسب نتیجه بهتر در مسابقات را افزایش داده است.
وی ادامه داد: ماکسیموویچ یکی از تیراندازان برتر جهان است که کسب مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد و همین مساله امید ما را برای افزایش تجربه و آمادگی بیشتر در رقابت ها افزایش داده و البته قصد ما نادیده گرفتن توان مربیان داخلی و تلاش آنان برای آماده سازی تیراندازان در ماههای اخیر نیست.

این تیرانداز ایرانی که در جام جهانی 2017 هند رکورد جوانان جهان را جابجا کرد، در خصوص حضور تیم ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: ایران توان و پتانسیل را دارد که در جاکارتا، موفقیت های اینچئون کره جنوبی را تکرار کند.

صادقیان افزود: قوانین رقابت ها تغییر کرده و البته تعداد مدال ها با حذف رقابت های تیمی کاهش یافته است و این شاید بر روند نتایج تیم ملی تاثیر بگذارد، اما قطعا همه تیراندازان با توجه به تلاش و حمایت های فدراسیون برای بهتر شدن شرایط اردوها، همه توان خود را به کار می گیرند که نتایج خوبی کسب کنند.
رقابت های جام جهانی تیراندازی مونیخ، اوایل خرداد ماه امسال به میزبانی کشور آلمان برگزار می شود. این رقابت ها همیشه مورد استقبال تیراندازان برتر جهان قرار دارد و نمایندگان کشورمان باید در جریان رقابت های مونیخ به مصاف برترین های المپیک و جهان بروند.

 

در رقابت های جام جهانی کره جنوبی که اوایل اردیبهشت ماه در شهر چانگ وون برگزار شد، هیچ یک از تیراندازان زن و مرد ایران نتوانستند به مرحله فینال راه یابند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار