موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1549
۲۷ مرداد ۱۳۹۵

نقش مهم مهدهای کودک در تکامل کودکان

جلیل عفتی: هسته ای بودنِ زندگی های امروز، کاهش تعداد فرزندان یک خانواده و شاغل بودنِ والدین موجب شده است مهدهای کودک نقش مهم تری در تکامل کودکان داشته باشند.

به گزارش کودک پرس    جلیل عفتی روز سه شنبه در نشست رسیدگی به مسائل مرتبط با مهدهای کودک و پیش دبستانی های استان افزود: با توجه به اینکه سن سه تا 6 سال زمان رشد مغز کودک است و کودکان در این سن نیاز به بازی های جمعی دارند، لازم است شرایط بازی اجتماعی از طریق حضور در مهدهای کودک برای کودکانِ همۀ محله های استان فرآهم شود.

عفتی با بیان اینکه مهدهای کودک ضرورت زندگی امروز است و مهدها باید در محیط زندگی مردم دایر شوند اظهار کرد: از مسئولان استان می خواهیم با توجه به حساسیت سن کودکان در مهدهای کودک از آسیب پذیری آنها جلوگیری کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد هم گفت: افزایش تعداد کودکان در مهدهای کودک و از سوی دیگر ساختار ضعیف مهدها موجب شده ، به طور همه جانبه به امکانات مهدهای کودک توجه نمی شود.

مجید جوادیان زاده هدف برگزاری این نشست را هم اندیشی و مشارکت دستگاه های مختلف برای جلوگیری از بروز برخوردهای نامناسب در مهدهای کودک دانست و اظهار کرد: لازم است برای آیندۀ کودکان و حفظ فضای سالم مهدهای کودک تلاش شود.

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار