154882
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

بیش از ۳۱ هزار کودک در مهدهای آذربایجان غربی نگهداری می‌شوند

مهرداد مطلبی در گفت‌وگویی افزود: با وجود حضور این تعداد کودک در مهدها، طی سال گذشته مشکل خاصی گزارش نشده و علاوه بر آن تخلف منجر به پلمب مهد کودک نیز در سطح استان ثبت نشده است.

به گزارش کودک پرس ، مهرداد مطلبی افزود: با وجود حضور این تعداد کودک در مهدها، طی سال گذشته مشکل خاصی گزارش نشده و علاوه بر آن تخلف منجر به پلمب مهد کودک نیز در سطح استان ثبت نشده است.
وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال های پیش از آن چندین مورد پلمب مهد کودک در آذربایجان غربی ثبت شده بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر 752 واحد مهد کودک در آذربایجان غربی فعال است که 412 واحد روستایی، 334 واحد مهدکودک خصوصی شهری، چهار واحد مهد تعاونی، یک واحد مهد کودک دولتی و یک واحد مهد خودکفا را شامل می شود.

وی ادامه داد: ارائه وعده صبحانه به کودکان در مهدهای شهری از جمله ضرورت های فعالیت این مهدهاست و در مهد کودک های شهری نیز هزینه یک وعده غذای گرم در اختیار والدین قرار می گیرد.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استفاده از دوربین مداربسته جزو ضرورت های تاسیس و ادامه فعالیت مهدهای کودک شهری است، گفت: روستامهدها در این خصوص مستثنی شده است.

مطلبی افزود: بازرسی های منظم و مستمری از مهدهای کودک انجام می شود و در صورت وجود مشکل به مسوولان مربوطه گوشزد می شود تا آن را حل کنند.

 

مهدهای کودک از سن 6 ماهگی تا 6 سالگی پذیرای کودکان هستند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار