154624
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

نخستین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در جیرفت برگزار شد+ تصاویر

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: ۱۳۰ جلسه خانگی قرآنی در شهرستان جیرفت فعالیت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان جیرفت با حضور حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت در مجتمع شهید مداحی‌پور این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید‌اصغر حسینی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار‌داشت: این جشنواره اولین جشنواره قرآنی است که در جیرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 13 موسسه فعال قرآنی در شهرستان جیرفت فعالیت می‌کنند گفت: در سال گذشته 5 هزار نفر از خدمات قرآنی این موسسات استفاده کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت تعداد جلسات خانگی قرآن فعال در این شهرستان را 130 جلسه هفتگی قرآنی اعلام کرد و افزود: کرسی‌های تلاوت قرآن نیز طی سال گذشته در جیرفت راه‌اندازی شده است.

حسینی به برنامه‌های محافل انس با قرآن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته به طور میانگین هر ماه یک محفل انس با قرآن برگزار شده است که جمعا 14 محفل انس با قرآن کریم بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه دیگر سازمان تبلیغات راه‌اندازی هیئت اندیشه ورز قرآنی بوده است، حمایت از فعالیت‌های قرانی را مهم دانست و خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته از 10 موسسه قرآنی و 20 خانه قرآن روستایی حمایت شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه انجمن خیرین قرآنی شهر به زودی راه‌اندازی می‌شود گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تا حد ممکن از فعالیتهای قرآنی در شهرستان حمایت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار