154553
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

فوتبالیست‌های نوجوان نوبند گستر میناب لیگ برتری شدند

تیم نوبند گستر میناب به مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، وقتی این خبر در روزنامه‌ها و فضای مجازی منتشر شد کمتر کسی آن را باور می‌کرد اما واقعا این اتفاق افتاده بود و این تیم مینابی موفق شد با شکست دادن تیم‌های بزرگی چون پارس جنوبی جم، استقلال خوزستان و پرواز اصفهان در مرحله پایانی مسابقات زیر گروه نوجوانان کشور لیگ برتر شود.

اتفاقی که برای شهرداری بندرعباس در این فصل نیفتاد، پیش از این  تیم البدر بندرکنگ تنها نماینده استان هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بود اما از این به پس هرمزگان دو نماینده در لیگ برتر نوجوانان کشور خواهد داشت اتفاقی که هرگز نباید آن را کوچک شمرد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی نوبندگستر میناب سال 1370 تاسیس شده است، نوبند که یک  باشگاه روستای است و در فاصله ۱۳ کیلومتری میناب قرار دارد با  دو رشته فوتبال و والیبال کار خودش را شروع کرد که فوتبال توسط مرحوم علی یگانه و والیبال توسط علی کریمی و محمدگل محمدی به این روستا آورده شد.

در همان  شروع  ابراهیم یگانه مهر به عنوان مسؤول و موسس باشگاه شروع به کار کرد و همانطور که در ورزش آن زمان مرسوم بود و همه کار برعهده یک نور بود   موسس، سرمربی و مدیرعامل خود ابراهیم یگانه مهر شد اما بعد از مدتی علی کریمی فردیان به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد و حسین بهادری و ابراهیم عباسی هم به عنوان هیات مدیره فعالیت خود را در این تیم شروع کردند تا باشگاه سرو شکل واقعی به خودش بگیرد.

در این سال‌ها تیم فوتبال در رده‌های مختلف میناب در سطح روستایی فعالیت داشت ولی رشته والیبال همیشه مدعی بود، والیبال این باشگاه چه در شهرستان و چه در استان  یک قهرمانی و یک مقام سومی به دست آورد و می‌توانست به مسابقات کشوری هم راه پیدا کند اما به علت نبودن منابع مالی مناسب توان شرکت در مسابقات کشوری نداشت و انصراف داد.

 

از سال 84 اختیارات تمام باشگاه به صادق یگانه داده شد، در این زمان تیم بزرگسالان فوتبال نوبند گستر در رده  دسته چهارم میناب فعالیت داشت و تیم والیبال در لیگ استان فعالیت می‌کرد که تیم فوتبال طی 6 سال به لیگ دسته دوم استان راه یافت و بعد از یک فصل بازی کردن در این  مسابقات انصراف داد و اکنون هم در لیگ برتر میناب فعالیت می‌کند.

از  سال 86 باشگاه نوبندگستر سه رشته تنیس روی میز، دومیدانی و سوارکاری هم به فعالیت‌های خودش اضافه کرد، باشگاه نوبندگستر همیشه در رده‌های پایه تیم دارد و در سه رده سنی  نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کند.

 

نوجوانان این باشگاه هم این گونه وارد مسابقات کشوری شدند که پس از این که تیم خلیج‌فارس میناب در مسابقات نوجوانان استان قهرمان شد و این تیم به دلیل مشکلات مالی نتواتست به مسابقات کشوری برود با توافقاتی که با مسؤولان باشگاه خلیج‌فارس صورت گرفت تیم نوبندگستر به مسابقات کشوری رفت.

نوبندگستر در مرحله اول مسابقات نوجوانان کشور که به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار شد عنوان سرگروهی و قهرمانی را به دست آورد.

در مرحله پایانی مسابقات نوجوانان کشور مسؤولان تیم با تمام نداری و مشکلات مالی میزبانی را گرفتند و در این مرحله از سه بازی دو برد و یک تساوی کسب کردند و با ۷ امتیاز تیم‌های بزرگی چون استقلال خوزستان و پارس جنوبی و اصفهان را از پیش رو برداشتند و به لیگ برتر کشور راه یافتند.

این تیم بعد از مسابقات استانی تاکنون ۳۹ میلیون هزینه کرده است که یازده میلیون آن کمک‌های مردمی اشخاص حقیقی بوده است.

 

هیات فوتبال استان و شهرستان میناب،  شورای اسلامی روستای نوبند همراهان  اصلی این تیم بوده‌اند.

 

تیم نوجوانان نوبند گستر میناب برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر فوتبال کشور نیاز به حمایت بیشتر مسؤولان دارد و نباید این تیم را به حال خودش راه کرد. بازیکنان تیم نوبند گستر میناب: عماد محمودی، مصیب محبی، جواد ذاکری، مهدی جعفری، محمد پورزاهدی، محمدامین خبر، امیر صادقی، امیرحسین رحیمی، حسین بنذرکیان، محمدرسول صادقی، احسان زاهدی، ایمان احمدی، محمدامین آسیدی، امیرحسین شیرزاده، علی رهبری، علیرضا قاسمی پور، مهدی کریمی، امیرحسین شبتاری، امیرحسین برزویی، محمدامین آب رون، علیرضا احترامی، سعید پیاپی، فواد گرجی، پدرام گرجی و حبیب الله مهری خادمی نسب

کادر فنی: صادق یگانه (سرمربی) میلاد محبی(سرپرست) سروش رحمدل (مربی اول) عرفان زاهدی (مربی دوم )ا براهیم عبداللهی ( پزشکیار) علی حیدری ( تدارکات) ابراهیم زارعی (تدارکات)

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار