موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15453
۲۲ دی ۱۳۹۵

بیش از 870 بسته سبد غذایی در استان ایلام توزیع شد

طرح دریافت تغذیه رایگان با هدف شناسایی وحمایت از خانواده های کم در آمد که کودکان مبتلا به سوء تغذیه هرساله با همکاری شبکه بهداشت ودرمان در این شهرستان اجرا می شود .
به گزارش کودک پرس، مدیر کمیته امداد دره شهر گفت: بیش از 870 بسته سبد غذایی در بین کودکان زیر پنج سال مددجوی این شهرستان توزیع شد.

“وحید نظرپور” مدیر کمیته امداد دره شهر، گفت: این میزان سبد غذایی به ارزش 257 میلیون ریال  بین 300 کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه در این شهرستان توزیع شده است.

 

وی اظهار کرد: توزیع این تعداد سبد غذایی پروتئینی شامل برنج ، نخود ، پنیر، ماکارانی، عدس، شیر، روغن، مغز گردو، مغز بادام، پسته، تن ماهی و حلواشکری  با هدف بهبود وضعیت جسمانی کودکان جامعه هدف صورت گرفت.

 

نظر پور افزود: طرح دریافت تغذیه رایگان با هدف شناسایی وحمایت از خانواده های کم در آمد که کودکان مبتلا به سوء تغذیه هرساله با همکاری شبکه بهداشت ودرمان در این شهرستان اجرا می شود .

 

وی تصریح کرد: متاسفانه وجود فقر وسوء تغذیه در کنار هم یک زنجیر و سیکل معیوبی را ایجاد می کنند که همدیگر را تقویت کرده وسبب بدتر شدن وضعیت جامعه در تمامی ابعاد می شود .

 

نظرپور یادآورشد: کودکان زیر پنج سال که از نظر وزن، قد و تغذیه دچار مشکل هستند و از منحنی رشد مناسبی برخوردار نبوده با معرفی مراکز بهداشتی و درمانی به این نهاد از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

 

مدیر کمیته امداد دره شهر خاطرنشان کرد: کمک به محرومان و نیازمندان جامعه به عنوان یک وظیفه مهم اجتماعی قلمداد می شود که همگان باید با همدلی ، هم فکری و همیاری نسبت به این امر مهم توجهی ویژه داشته باشند.

 

 

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار