153969
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
از ابتدای اعلام فراخوان تاکنون صورت گرفت:

ارسال ۵۰ اثر به جشنواره ملی تولید کتاب رضوی

تا کنون ۵۰ اثر به سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد ارسال شده است.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ در گفتگو با خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، از ارسال ۵۰ اثر شامل ۴۰ اثر چاپ نشده و ۱۰ اثر چاپ شده به دبیرخانه سومین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد خبر داد.

جواد کارگران گفت: علاقمندان تا اول تیرماه امسال برای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرکرد، خیابان آیت الله کاشانی، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فرصت دارند.

 

وی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ والای رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره نورانی حضرات اهل بیت (علیهم‌السلام) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار این حوزه، و در محور‌های شخصیت، سیره و ابعاد زندگانی، احادیث و هجرت امام رضا (علیه‌السلام)، و شخصیت و زندگی پدر ارجمندشان حضرت امام موسی کاظم (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

 

کارگران یادآور شد: آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی، سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ همزمان با دهه کرامت، فرخنده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه‌السلام) در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

وی از متقاضیان خواست: برای کسب اطلاع بیشتر به نشانی اینترنتی chb.shamstoos.ir و portalshamstoos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۳۴۸۹۰ تماس برقرار کنند.

اولین و دومین دوره جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی نیز همزمان با دهه کرامت در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ و به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار گردید.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار