153598
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

چهار وزنه‌بردار نوجوان به اردوی المپیک دعوت شدند

سرمربی تیم وزنه‌برداری پایه ایران از دعوت چهار وزنه‌بردار نوجوان به اردوی آماده‌سازی این تیم برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان آرژانتین خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «حمید رشیدی» افزود: عباس فخر زارع، امیررضا عسگری دون، علیرضا یوسفی و رضا اسدی چهار وزنه برداری هستند که به اردوی تیم المپیکی نوجوانان دعوت شده اند که در نهایت دو نفر از آنان در بازی های المپیک نوجوانان در آرژانتین حضور خواهند یافت.

وی اظهار داشت: «عباس فخر زارع» در مسابقات قهرمانی آسیا در دسته 69 کیلوگرم حضور داشت، اما با توجه به نوع فیزیک بدنی و شخصیت ورزشی به یک وزن بالاتر خواهد آمد که به طور حتم پشتوانه خوبی برای تیم المپیکی نوجوانان می تواند باشد.

رشیدی یادآور شد: «امیررضا عسگری دون» در دسته 94کیلوگرم یک طلا در یک ضرب و دو نقره در دو ضرب و مجموع، «علیرضا یوسفی» سه مدال طلا در دسته به اضافه 94 کیلوگرم و «رضا اسدی» سه مدال برنز در دسته به اضافه 94 کیلوگرم برای تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کردند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن پیکارهای قهرمانی جوانان جهان (16 تا 23 تیر در تاشکند ازبکستان) اردوی این تیم به همراه چهار وزنه بردار نوجوان از 21 اردیبهشت به مدت 20 روز در همدان آغاز خواهد شد.
بازی های المپیک 2018 نوجوانان اواخر مرداد ماه در بوئنوس آیرس آرژانتین برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایران اکونومیست

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار