موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15347
۱۹ دی ۱۳۹۵

جشن شش سالگی «شب ادبیات کودک و نوجوان»

در ابتدای این نشست، صادق رضایی، رییس حوزه هنری کودک و نوجوان، نشستی صمیمی با فعالان ادبیات کودک و نوجوان استان خواهد داشت.

به گزارش کودک پرس، مریم زندی در این باره گفت: جشن شش سالگی «شب ادبیات کودک و نوجوان» با حضور کارشناسان و علاقمندان در حوزه هنری استان برگزار می‌شود و مهمان ویژه این نشست، رییس حوزه هنری کودک و نوجوان خواهد بود.

وی ادامه داد: در ابتدای این نشست، صادق رضایی، رییس حوزه هنری کودک و نوجوان، نشستی صمیمی با فعالان ادبیات کودک و نوجوان استان خواهد داشت تا با معرفی روند چاپ اثر در این حوزه، تا ضمن آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های استان، راه‌های ارتباط موثر ایجاد شود.

زندی افزود: در ادامه‌ی نشست همچنین کارگاه شعر نوجوان با حضور مهدیه نظری برگزار خواهد شد و نشست با شعرخوانی اعضا و بریدن کیک پایان خواهد یافت.

وی در پایان گفت: جشن شش سالگی ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان روز دوشنبه 20 دیماه ساعت 15 در محل حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن بست زرین برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مهدیه نظری، متولد 1355 در تهران، دکترای فلسفه هنری است که عضویت در تحریریه و همکاری با مجلات مختلف کودک و نوجوان و داوری جشنواره های گوناگون را در کارنامه خود دارد. جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برای کتاب پر از پرنده ام، جایزه پروین اعتصامی برای کتاب پادشاه جهان از جوایز وی است.

چاپ سه مجموعه شعر نوجوان حاصل فعالیت‌های او در زمینه ادبیات نوجوان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار