موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
15341
۱۹ دی ۱۳۹۵

امیر محمد، عمل جراحی شد

به گفته پزشک معالج امیر محمد امکان پیوند روده در این سن وجود ندارد.
به گزارش کودک پرس، پدر امیرمحمد، کودک 5 ساله شوقانی که توسط سگ مورد آسیب دیدگی جدی قرار گرفته بود، گفت: به علت عفونت روده،  شب گذشته امیر محمد مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وحید داوری، پدر امیرمحمد اظهار کرد: به گفته پزشک معالج امیر محمد امکان پیوند روده در این سن وجود ندارد.
وی افزود: با این وجود امروز قرار است با پیگیری مسئولان استانی پرونده امیر محمد به بیمارستانی در تهران ارسال شود تا در صورت امکان ادامه مداوا،  فرزندم به تهران منتقل شود.
وی ضمن قدر دانی از زحمات مسئولان و همدری خیران ادامه داد: تنها امیدم به خداست و امیدوارم معجزه ای رخ دهد و امیرعلی بهبود پیدا کند.
پدر امیر محمد گفت: هم اکنون زخم های پسرم در حال بهبود است اما نکته ای که سبب ناامیدی پزشکان از ادامه درمان امیرعلی شده از بین رفتن کامل روده و عفونت مکرر بخیه های او است.
داوری خاطر نشان کرد: به گفته پزشک معالج امیر محمد تاکنون تنها 4 مورد عمل جراحی روده در دنیا انجام شده که دو مورد موفقیت آمیز بوده است.
امیر محمد پسر پنج ساله که با خانواده اش دریکی از روستاهای جلگه شوقان خراسان شمالی به نگهبانی در یک مرغداریی مشغول بوده اند، براثر حمله سگ نگهبان دچار آسیب شد و به گفته پزشکان تقریبا به جز 3 سانت، تمامی روده کوچک این کودک توسط سگ خورده شد و به سایر اعضای بدن وشکمش هم آسیب رسید.
اقدامات مقدماتی درمانی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد انجام شد اما شدت جراحات، لزوم اعزام امیر محمد را به مشهد را بیشتر کرد و این اقدام صورت گرفت هم اکنون این کودک در بیمارستان شیخ مشهد بستری است.

 

 

منبع: عصر اترک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار