موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15313
۱۸ دی ۱۳۹۵

بی تفاوتی مسئولان خراسان نسبت به درمان امیرمحمد

خانواده امیرمحمد بعد از چند روز از این اتفاق ناگوار به‌واسطه اینکه هیچ کمکی از سوی مراکز مختلف و دستگاه‌ها به ‌آنان نشده بود به شورای اسلامی شهر آمده و تقاضای کمک داشتند.

به گزارش کودک پرس، جمشید گریوانی امروز در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: اخیرا خبر تاسف برانگیز حمله سگ به  کودکی پنج‌ساله بانام امیرمحمد داوری در بخش شوقان خبرساز بوده و آسیب‌های جدی به این کودک از ناحیه شکم و روده کوچک وارد شده است.

وی بیان داشت: خانواده امیرمحمد بعد از چند روز از این اتفاق ناگوار به‌واسطه اینکه هیچ کمکی از سوی مراکز مختلف و دستگاه‌ها به ‌آنان نشده بود به شورای اسلامی شهر آمده و تقاضای کمک داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بابیان اینکه در کنار کمک‌های انجام‌شده برای این کودک آسیب‌دیده از حمله سگ، این موضوع نهایتا در فضای مجازی انتشاریافته گفت: سرانجام  بعد از یک هفته از این اتفاق ناگوار شاهد ورود مسئولان استانداری، علوم پزشکی و هلال‌احمر برای کمک به درمان امیرمحمد هستیم که این موضوع قابل تامل است.

وی اظهار کرد: چرا باید این موضوعات به‌جایی برسد که در کمپین و فضای مجازی انتشار یافته و بعد مسئولان نسبت به حل موضوع ورود کنند؟

گریوانی بیان داشت: مسوولان اگر احساس وظیفه می‌کنند باید قبل از اینکه این موضوعات در فضای مجازی منتشر شود نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

وی با اشاره به نمونه‌ای دیگر از موضوع ورود دیرهنگام مسوولان خراسان شمالی نسبت به پیگیری درمان افراد آسیب‌دیده خاطرنشان کرد: اخیرا حادثه برق‌گرفتگی جوانی را داشتیم که تا وقتی این حادثه در فضای مجازی انتشار نیافته بود مسوولان ورودی نداشتند.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: این رویه و رویکرد در شان جامعه ما  نبوده و مسوولان می‌بایست در این راستا تدبیر کرده و چاره‌اندیشی کنند.

گفتنی است امیرمحمد داوری پنج‌ساله ساکن یکی از روستاهای بخش شوقان شهرستان جاجرم در جنوب غربی خراسان شمالی نیمه نخست این ماه از ناحیه شکم موردحمله سگ وحشی قرارگرفته و روده‌های وی به‌شدت آسیب دید.

 

 

منبع: عصر امروز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار