151487
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷
جواد کارگران دهکردی:

سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: در بخش های کتاب های تولید شده و کتاب های آماده چاپ برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ، جواد کارگران دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (2 اردیبهشت) در شهرکرد گفت: سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و همزمان با دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (علیه السلام)، گرامیداشت تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی از اهداف برگزاری سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شخصیت و ابعاد زندگانی حضرت امام رضا (علیه السلام)، احادیث و هجرت امام رضا (علیه السلام)، سیره و فرهنگ رضوی و شخصیت و ابعاد زندگانی پدر گرامی حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) را از محورهای سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

 

کارگران، کتاب های تولید شده و کتاب های آماده چاپ را 2 بخش سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

وی آخرین ‌مهلت ارسال آثار را تا 1 تیر سال جاری عنوان کرد و گفت: سومین جشنواره بین المللی تولید کتاب رضوی 26 تیر سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان آیت الله کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت فرهنگی و هنری ارسال کنند.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33334890_038 تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار